کد خبر : 19310
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 11:24
-

۵۵۳ طرح عمرانی و تولیدی در هفته دولت در استان خوزستان افتتاح شد

۵۵۳ طرح عمرانی و تولیدی در هفته دولت در استان خوزستان افتتاح شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۳۳ پروژه استانی در سراسر خوزستان با اعتبار نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید غلامرضا شریعتی اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۳۳ پروژه استانی در سراسر خوزستان به بهره برداری 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۳۳ پروژه استانی در سراسر خوزستان با اعتبار نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید

غلامرضا شریعتی اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۳۳ پروژه استانی در سراسر خوزستان به بهره برداری  رسید و یا آماده افتتاح است.

وی با اشاره به افتتاح چند طرح عمده استانی از سوی رئیس جمهور از طریق ویدئو پروژکتور افزود: نیروگاه غرب کارون از جمله طرح‌های ملی بود که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

استاندار خوزستان درباره جرئیات این طرح ملی اضافه داشت: این طرح نیروگاهی، که با اعتبار ۳۰۰ میلیون دلار به مناسبت هفته دولت در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: برای ۵۵۳ طرح استانی که در این هفته دولت افتتاح شد، نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است. این طرح زمینه اشتغال ۷ هزار نفر از جوانان خوزستانی را فراهم می‌کند.

شریعتی در پایان به ظرفیت تولید آبزیان خوزستان اشاره و تصریح کرد: خوزستان استان پیشرو و نخست در صنعت آبزی‌پروری است. شهرهای مانند دزفول از ظرفیت بالای در پرورش ماهی دارند.

وی گفت: برای تداوم این برتری در حوزه تولید آبزیان مسئولان دستگاه های مربوطه و فرمانداری لازم است به طور کامل از این صنعت پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.