کد خبر : 23379
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 20:06
-

ورود به شهرهای خوزستان تنها با ارائه شماره ملی میسر است

ورود به شهرهای خوزستان تنها با ارائه شماره ملی میسر است

استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در خوزستان گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا، ورودی به شهرها خوزستان پس از استعلام شماره ملی میسر است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونای استانی با اشاره به روند رو به کاهش ابتلا به بیماری کرونا در

استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در خوزستان گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا، ورودی به شهرها خوزستان پس از استعلام شماره ملی میسر است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونای استانی با اشاره به روند رو به کاهش ابتلا به بیماری کرونا در استان اظهار داشت: طی هفته اخیر شاهد کاهش تعداد موارد بستری و فوتی به علت ابتلا به بیماری کرونا نسبت به هفته قبل از آن بودیم. این نشانی از همراهی مردم است.

وی افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سپاه و نیروی انتظامی، صدا و سیما، گروه‌های جهادی و سازمان هلال احمر و سایر دستگاه‌ها با همکاری و هماهنگی‌های لازم به کمک هم آمده و طی یک برنامه منظم و منسجم وظایف خود را انجام دادند که این خود از دلایل کاهش آمار ابتلا و فوتی است.

شریعتی با اظهار امیدواری در تداوم چنین اقدامات و همکاری‌هایی در بین دستگاه‌ها و مردم گفت: باید کماکان با برنامه ریزی‌های درست بتوانیم این روند نزولی را با سرعتی بیش از پیش حفظ کرده و ادامه دهیم.

وی همچنین با اشاره به پابرجا بودن نسبت‌های از پیش تعیین شده حضور کارکنان هر دستگاه و اداره در شهرهای با وضعیت های زرد، نارنجی و قرمز اظهار کرد: طی مصوبه جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور، ادارات طبق تصمیمات قبلی به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد و تغییر جدیدی در فعالیت ادارات و کارکنان آنها ایجاد نشده است.

استاندار خوزستان با رضایت بخش خواندن مراقبت‌ها در مبادی ورودی شهرها و در دستور کار قرار گرفتن روش جدید استعلام سلامت افراد از طریق کد ملی به جهت ورود به شهرها گفت: در مبحث ورود افراد به شهر های استان قرار بر این شد تا در ورودی شهرها با بررسی سوابق سلامتی ثبت شده افراد بیمار در سامانه اطلاعاتی و کد ملی آنها با استفاده از کارت ملی هوشمند از ورود آنها جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم کارت های هوشمند ملی خود را دریافت کردند، ادامه داد: امروز هم پیرو این تصمیم از ورود بیش از هزار نفر به قطار، هواپیما و اتوبوس جلوگیری به عمل آمده و این روند همچنان ادامه دارد. افرادی که فاقد کارت ملی هوشمند هستند نیز می‌توانند با ارائه کد ملی خود نسبت به استعلام سلامت به جهت ورود به شهرها اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.