کد خبر : 25432
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 19:29
-

شناسایی و دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در دشت آزادگان

شناسایی و دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در دشت آزادگان

  فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید قاسم موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ سوسنگرد با توجه

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید قاسم موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ سوسنگرد با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات ویژه توسط ماموران این کلانتری در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و به دست آوردن سرنخ های کافی، در نهایت مخفیگاه سارق مورد نظر که فرد ۳۵ ساله و سابقه دار بوده را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد پس از هماهنگی‌های قضایی موفق شدن متهم مورد نظر را در یک عملیات پلیسی غافلگیر و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی و در مواجهه با مدارک و مستندات در اختیار پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت از قبیل ساختمان‌های نیمه کاره، محتویات داخل خودرو،  اماکن خصوصی، سرقت منازل ،سرقت در معابر، در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد اموال مسروقه شامل چهار دستگاه ضبط پخش خودرو، یک دستگاه کارواش ، سه عدد باند، ۶ عدد چراغ زینتی معابر شهرداری، ۵۰ متر کابل برق، ۵۰ متر کابل مخابراتی،۶ عدد ایفون درب منازل  کشف شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.