کد خبر : 26236
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 15:12
-

سوالات دکتر علیرضا ورناصری از وزیر نیرو اعلام وصول و در صحن علنی مجلس قرائت شد

سوالات دکتر علیرضا ورناصری از وزیر نیرو اعلام وصول و در صحن علنی مجلس قرائت شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، سوالات دکتر علیرضا ورناصری خطاب به رضا اردکانیان وزیر نیرو اعلام وصول و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد. بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا ورناصری در قالب

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، سوالات دکتر علیرضا ورناصری خطاب به رضا اردکانیان وزیر نیرو اعلام وصول و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا ورناصری در قالب طرح سوال از وزیر نیرو، در خصوص انتقال آب از سرشاخه های کارون و تامین ۲۰ درصد برق مصرفی سازمان ها، شرکت ها و موسسات و نهادهای دولتی و غیردولتی از منابع برق تجدیدپذیر و انرژی پاک توسط وزارت نیرو را مورد سوال قرار داد.

دیگر سوال مطرح شده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو درخصوص بازنگری مطالعات مربوط به طرح های انتقال آب، دلایل عدم نوسازی تجهیزات تولید، انتقال، توزیع برق منطقه ای و خارج شدن واحدهای نیروگاهی به مدت طولانی و دلایل فرسوده بودن شبکه توزیع شرب شهر و روستایی و عدم اصلاح آن توسط ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.