کد خبر : 25844
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 12:48
-

سرگردانی سه روزه نفتی ها در کرمان؛ پاسخگو کیست؟

سرگردانی سه روزه نفتی ها در کرمان؛ پاسخگو کیست؟

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ با وجود گذشت بیش از ۳۰ ساعت از خاتمه بازی گل گهر و نفت مسجدسلیمان، اعضای تیم میهمان همچنان در استان کرمان بسر می برند و مطابق هماهنگی های انجام شده اعضای تیم نفت صبح روز دوشنبه با پرواز کرمان – اهواز، وارد استان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ با وجود گذشت بیش از ۳۰ ساعت از خاتمه بازی گل گهر و نفت مسجدسلیمان، اعضای تیم میهمان همچنان در استان کرمان بسر می برند و مطابق هماهنگی های انجام شده اعضای تیم نفت صبح روز دوشنبه با پرواز کرمان – اهواز، وارد استان خوزستان می‌شوند و سپس با اتوبوس به مسجدسلیمان خواهند رفت. این در حالی است که بخش عمده ای از سرگردانی های هفته های اخیر اعضای تیم ناشی از مشکلات مالی باشگاه بوده، در حالی که حضور کاروان همراه تیم که گفته می شود با اتوبوس به کرمان رفته اند در دیدارهای اخیر بخشی از هزینه را روی دست باشگاه گذاشته اند.

به گزارش عصر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار اخیر خود مقایل گل گهر سیرجان به یک تساوی ارزشمند دست یافت. شاگردان حسینی تاکنون در استان کرمان مانده اند و گفته می شود که روز دوشنبه به مسجدسلیمان بازمی‌گردند. هر چند که شاید تأخیر در بازگشت اعضای تیم نفت به دلیل فراهم نبودن پرواز برای سفر به اهواز تاکنون نتوانستند به خوزستان بازگردند اما بخشی از این موضوع به عدم هماهنگی مسئولین باشگاه در برنامه ریزی ها باز می گردد. از سوی دیگر شنیده می شود که در روزهایی که زردپوشان با مشکلات مالی مواجه هستند کاروان اعزامی همراه تیم در دیدارهای خارج از خانه بخشی از هزینه را به تیم تحمیل نموده است.
گفتنی است نفت مسجدسلیمان در هفته های اخیر با مشکلات مالی فراوانی مواجه بوده و بازیکنان این تیم هم از این وضعیت گلایه‌مند هستند. آنها تاکنون حدود ۲۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و قول مدیران باشگاه هم محقق نشده است. وزارت نفت مبلغ ۱۲٫۵ میلیارد تومان برای پرداخت به باشگاه نفت مسجدسلیمان، به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز کرده که این مبلغ هنوز به نفتی‌ها داده نشده است. این مسائل ممکن است اتفاقات جدیدی در تیم نفت رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.