کد خبر : 36948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 4:40
-

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان :

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان شادگان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان شادگان آغاز شد
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی بازار در این شهرستان ویژه بازگشایی مدارس آغاز شد.

 

حسن خنافره در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی به صورت گشت‌های مشترک در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش و سایر ملزومات دانش آموزان شهرستان نظارت خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خاطر نشان کرد: انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی، ممانعت از فروش اجباری کالا، رعایت درصد سود خرده و عمده‌ فروشی، نصب برچسب قیمت و بررسی فاکتورها از مهمترین اولویت‌های اجرای این طرح است.

خنافره در پایان با اشاره به مرکز پاسخگویی ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان یادآور شد: کارشناسان این سامانه تلفنی در طول اجرای طرح به منظور تسریع در رسیدگی به امور، آماده دریافت گزارش‌های مردمی است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.