کد خبر : 21586
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 7:28
-

زوج‌های جوان ۵ سال رایگان از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند

زوج‌های جوان ۵ سال رایگان از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به اعزام ۵۰ زوج خوزستان به زیارت امام رضا (ع) گفت: طرح “هم‌سایه” با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند. حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد ، اظهار داشت: کانون خانواده خادمیاران رضوی یکی از راهبردهای

دبیر کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به اعزام ۵۰ زوج خوزستان به زیارت امام رضا (ع) گفت: طرح “هم‌سایه” با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند.

حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد ، اظهار داشت: کانون خانواده خادمیاران رضوی یکی از راهبردهای که دنبال می‌کند حمایت از بنیان خانواده و زوج‌های تازه مزدوج شده است.

وی با اشاره به طرح “هم‌سایه” افزود: در این طرح زوج‌های که حداکثر از سال ۹۷ به این طرف ازدواج کردند، تحت حمایت کانون خانواده خادمیاران رضوی قرار می‌گیرند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان بیان داشت: در این طرح ۵۰ زوج به مشهد اعزام و در دوره‌های آموزشی طرح “هم‌سایه” شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: : طرح “هم‌سایه” با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند. اگر زوج‌ها با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند، از سوی تیم پشتیبانی راهنمایی می‌شوند و برنامه‌هایی را به صورت حضوری و غیرحضوری برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام علی‌نژاد بیان داشت: : برنامه حضوری کانون، در قالب کارگاهی با عنوان «برنامه زندگی به سبک رضوی» است که توسط اساتید برجسته ارائه می‌شود و حدود ۱۵ روز یک‌بار پشتیبانان به این زوجین تماس می‌گیرند تا اگر مشکلی باشد به روانشناسان و کارشناسان کانون خانواده ارجاع داده می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.