تعطیلی یک دفتر پیشخوان در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرشبکه بهداشت درمان شبکه بهداشت درمان شادگان خبرداد: دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد   مدیر شبکه بهداشت شادگان با اشاره به روند بازرسی از اداره‌ها، بانک‌ها، موسسه‌ها و جایگاهای سوخت گفت: یک دفتر پیشخوان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شادگان تعطیل شد. افشین دریانبرد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: دفتر

کد خبر : 17717
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 19:26
تعطیلی یک دفتر پیشخوان در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرشبکه بهداشت درمان شبکه بهداشت درمان شادگان خبرداد: دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد

 

مدیر شبکه بهداشت شادگان با اشاره به روند بازرسی از اداره‌ها، بانک‌ها، موسسه‌ها و جایگاهای سوخت گفت: یک دفتر پیشخوان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شادگان تعطیل شد.

افشین دریانبرد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: دفتر پیشخوان مذکور به دلیل استفاده نکردن از ماسک از سوی اپراتور، نداشتن کد رهگیری بهداشتی ، استفاده نکردن از خودکار شخصی، رعایت نکردن فاصله اجتماعی،نصب نکردن بنر استفاده الزامی از ماسک، تعبیه آب سردکن بدون لیوان یکبار مصرف و سطل زباله بدون کیسه تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به اینکه برای چهار واحد صنفی دیگر در شهرستان شادگان پرونده قضایی و صورتجلسه تنظیم شده است خاطر نشان کرد: به یک جایگاه عرضه سوخت نیز به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله نداشتن دستکش و مایع ضد عفونی دست تذکر داده شد.

دریانبرد درپایان گفت : همچنین به مطب پزشکانی که در خصوص رعایت فاصله اجتماعی بیماران اهتمام لازم را نداشتند تذکر داده شد.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.