کد خبر : 25802
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 13:42
-

برگزاری نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه

برگزاری نشست خبری رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر  با خبرنگاران و اصحاب رسانه

همه ما باید متوجه ارزشمندی، حساسیت و اهمیت کار اصحاب رسانه باشیم. امیدوارم همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و مدیران اجرایی این اهمیت را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه اصحاب رسانه حلقه‌ی واسط بین دستگاه‌ها و مردم  هستند و مخصوصا برای دستگاهی مانند دانشگاه این امر باید رعایت شود.

برگزاری نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برنامه نشست خبری دکتر کیانی نیا ، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ، نوزده بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، نخست دکتر علی درویش زاده ،  مدیر  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ، به اهمیت ارتباط و همکاری اصحاب رسانه با خانواده‌ی بزرگ آموزش عالی در جامعه اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه از یکسو با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب از دستاورد‌های دانشگاه و مراکز آموزش عالی به جامعه، مردم را از امکانات و موفقیت‌های دانشگاه آگاه می‌سازند و از سوی دیگر، با داده‌پردازی از نیازهای جامعه و مطالبات مردمی به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور، پیوند مستحکمی میان دانشگاه و جامعه برقرار می‌نمایند.

سپس دکتر کیانی نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر ، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران گفت: همه ما باید متوجه ارزشمندی، حساسیت و اهمیت کار اصحاب رسانه باشیم. امیدوارم همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و مدیران اجرایی این اهمیت را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه اصحاب رسانه حلقه‌ی واسط بین دستگاه‌ها و مردم  هستند و مخصوصا برای دستگاهی مانند دانشگاه این امر باید رعایت شود.

وی در پایان به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت و به پرسش‌های خبرنگاران در خصوص چشم انداز، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجوی-فرهنگی، اداری-مالی و عمرانی پاسخ داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.