برپایی نمایشگاه کتاب درصورتی که وسیله‌ای برای هدایتگری جامعه باشد، جهاد در راه خدا است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایشگاه کتاب در صورتی که وسیله ای برای روشنگری و هدایت گری جامعه باشد، جهاد در راه خدا است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، «آیت الله محسن حیدری در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار داشت: جهاد فرهنگی نسبت به جهاد

کد خبر : 10440
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:31
برپایی نمایشگاه کتاب درصورتی که وسیله‌ای برای هدایتگری جامعه باشد، جهاد در راه خدا است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایشگاه کتاب در صورتی که وسیله ای برای روشنگری و هدایت گری جامعه باشد، جهاد در راه خدا است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، «آیت الله محسن حیدری در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار داشت: جهاد فرهنگی نسبت به جهاد نظامی دارای اهمیت بیشتری است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سه نمونه جهاد اصغر، اکبر و کبیر وجود دارد اضافه کرد: جهاد نظامی که دارای سر و صدای زیادی است، از جمله جهادهای اصغر است.

وی جهاد کبیر را جهادی همه جانبه دانست که سیاست، اقتصاد و فرهنگ را دربرمی گیرد و برعکسِ جهاد نظامی سر و صدایی ندارد افزود: جهادهای نظامی، اقتصادی و سیاسی در پرتو جهاد فرهنگی تحقق پیدا می کند.

آیت الله حیدری برپایی نمایشگاه های کتاب را ضروری دانست و عنوان کرد: همه باید در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند.

وی با تاکید بر ارائه کتاب هایی که سطح دانش علمی، سیاسی و مذهبی افراد را افزایش می دهد بیان کرد: نمایشگاه کتاب در صورتی که وسیله ای برای روشنگری و هدایت گری جامعه باشد، جهاد فی سبیل الله است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کتاب می تواند سبب ارتقای سطح دانش افراد جامعه و به دنبال آن رشد و بالندگی کشور شود، به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه اشاره کرد و اذعان داشت: کتاب دشمن جهل و نادانی است و روح آدمی را آرامش می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.