کد خبر : 24713
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 16:55
-

با وضعیت بدی در حال گذران زندگی هستیم/برای خرید نان هم مشکل داریم

با وضعیت بدی در حال گذران زندگی هستیم/برای خرید نان هم مشکل داریم

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ جمعی از کارگران اداره آبفا شهرستان اندیکا برای احقاق حقوق خود دست به تجمع اعتراضی زده‌اند و با نوشتن پلاکاردی از مسئولان خواستند وضعیت ماه‌ها عدم پرداخت حقوق و حق بیمه آنان تعیین تکلیف شود. یکی از این کارکنان که نمی خواست نامش فاش شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ جمعی از کارگران اداره آبفا شهرستان اندیکا برای احقاق حقوق خود دست به تجمع اعتراضی زده‌اند و با نوشتن پلاکاردی از مسئولان خواستند وضعیت ماه‌ها عدم پرداخت حقوق و حق بیمه آنان تعیین تکلیف شود.
یکی از این کارکنان که نمی خواست نامش فاش شود در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گلایه شدید از مسئولان خواست در این وضعیت نابسامان اقتصادی هر چه سریع تر به وضعیت آنان رسیدگی شود. وی ادامه داد: حدود ۳۰ ماه است که حق بیمه، بیش از ۱ سال حقوق و ۵ سال است که سنوات ما پرداخت نشده است!
ایشان با بیان این که حدود ۶۰ نفر با چنین مشکلی مواجه هستند گفت: متاسفانه همه مسئولان شهرستان از این وضعیت مطلع اما تاکنون هیچ چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده نشده است.
وی گفت: در سفری که آقای قالیباف به شهرستان اندیکا داشت مشکلات را به ایشان منتقل و وی نیز قول داده بود در اسرع وقت به این وضعیت رسیدگی کند اما متاسفانه همه چیز فراموش و تا این لحظه هیچ اقدامی برای حل این مشکل نشده است.
ایشان ادامه دادند: افرادی که با این مشکل مواجه هستند از ۱۰ تا ۲۷ سال سابقه کار دارند و متاسفانه با توجه به شرایط بد اقتصادی با وضعیت بسیار سختی در حال گذران زندگی هستند به نوعی که حتی به نان شب نیز محتاج هستند.
این کارگر معترض ادامه داد: قرار بود با طرح یکپارچه‌سازی ، آبفا روستایی و شهری ادغام شوند تا پرداختی کارکنان شرایط بهتری پیدا کند، اما با این کار، وضعیت وخیم‌تر شده است و همه کارکنان از لحاظ مالی در مضیقه هستند و بعضاً خارج از زمان کاری برای امرار و معاش و حقوق‌های ناچیز کار می‌کنند؛ حتی بعضی از همکاران به خاطر فشارهای مالی و برای رفع گرفتاری و بدهی‌هایی که دارند مجبور به فروش ماشین زیر پای شان شدند.
وی افزود: با وجود این که از این شرایط در سختی و گرفتاری هستیم، اما ذره‌ای از خدمت به مردم روستا عقب‌نشینی نکرده‌ایم، همه مسئولان شهرستان از وضعیت فعلی آبفا خبر دارند ولی متاسفانه پیگیری نمی‌کنند. ایشان در پایان از مسئولان شهرستان خواستند وضعیت آنان را پیگیری و به این وضعیت نابسامان پایان دهند…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.