کد خبر : 38683
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 3:39
-

محمد باقر عباسی

سالروز رحلت عارف واصل ، حکیم لبیب و طبیب ابدان و نفوس ، مرحوم حاج میرزا غلامحسین موحد(ره)

سالروز رحلت عارف واصل ، حکیم لبیب و طبیب ابدان و نفوس ، مرحوم حاج میرزا غلامحسین موحد(ره)

امروز دوم تیرماه سال ۱۴۰۲ مصادف است با بیستمین سالروز رحلت عارف واصل ، حکیم لبیب و طبیب ابدان و نفوس ، مرحوم حاج میرزا غلامحسین موحد(ره). بی شک یاد و خاطره مردان الهی و تدبر در رفتار و منش ایشان در تمامی اعصار و ازمنه ، چراغی فراسوی راه گمگشتان و جاماندگان از وادی

امروز دوم تیرماه سال ۱۴۰۲ مصادف است با بیستمین سالروز رحلت عارف واصل ، حکیم لبیب و طبیب ابدان و نفوس ، مرحوم حاج میرزا غلامحسین موحد(ره).

بی شک یاد و خاطره مردان الهی و تدبر در رفتار و منش ایشان در تمامی اعصار و ازمنه ، چراغی فراسوی راه گمگشتان و جاماندگان از وادی عشق میباشد. آنها بسان ستارگانی می‌باشند که درس محبت و میل به غایت عارفانه را به همنوعان خود افاضه می‌دهند و طریقت حقه را به پویندگان چنین مسیر مبارکی نیز ارائه داده و خود دراین داروگیر می‌سوزند و به چنین سوختنی افتخار می‌کنند.
مرحوم موحد درعصر خود ، صاحب سر بزرگانی بود که اهل دل ، اورا بوضوح درک می‌کردند و او وجودش را تا آخرین لحظات حیات مبارکش مرهون خاص و عام ازنوع بنی آدم نموده بود. روحش تعلقی به عالم ملکوت داشت و جسمش ممزوج با معنویات بود که همو کاری خدایی می‌کرد و تلفیقی وصف ناشدنی بین این دو ایجاد کرده بود و توگویی باهیچ کس و هیچ چیزی الفتی نداشت. اما تسخیر قلوب افاضه او بود. تسخیری که تا اعماق وجودی آدمی ریشه می دوانید و وجود او را از عشق و محبت به محبوب سیراب می‌کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.