کد خبر : 8628
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 9:55
-

ایونت مد و فشن ریحانه؛ رویدادی مهم برای توسعه اشتغال بانوان

ایونت مد و فشن ریحانه؛ رویدادی مهم برای توسعه اشتغال بانوان

موسسه ” بانوان ریحانه” اولین و تنها موسسه رسمی بانوان خوزستان است که در وضعیت کنونی با توجه به شرایط اقتصاد کشور در خصوص ایجاد راهکارهایی مناسب برای معرفی بازار کار بانوانی که نیازمند معرفی دارند تلاش می کند. “ایونت “در لغت زبان فارسی به معنی پیش آمد و رویداد است، اما در علم تبلیغات

موسسه ” بانوان ریحانه” اولین و تنها موسسه رسمی بانوان خوزستان است که در وضعیت کنونی با توجه به شرایط اقتصاد کشور در خصوص ایجاد راهکارهایی مناسب برای معرفی بازار کار بانوانی که نیازمند معرفی دارند تلاش می کند.

“ایونت “در لغت زبان فارسی به معنی پیش آمد و رویداد است، اما در علم تبلیغات و بیزینس یا همان بازاریابی معنی گسترده تری دارد،در واقع ایونت یک گردهمایی خاص که شبیه به همایش ها، کنسرت ها ،نمایشگاه هاست که چندین روش دیگر تبلیغات استفاده می کند، مثل دعوت از بازیگران و خواننده های مشهور و مورد علاقه مردم یا ارائه نمونه کالاهای رایگان (اشانتیون) و در آخر با نوشیدنی، شیرینی، و یا غذا پذیرایی می شوند.

گفتگوی اختصاصی قلم خوزستان با مدیرعامل و اعضاء هیت مدیره موسسه بانوان ریحانه

عاطفه بروایه مدیرعامل موسسه : بابیان اینکه در این ایونت هدف ما این است که ضمن معرفی بانوان طراح برجسته خوزستانی و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در قسمت طراحی و تولید به توسعه اقتصاد پایدار بانوان کمک کنیم تا شاهد رقابت های بانوان خوزستانی در بازار کار شوند .

بروایه افزود : در حال حاضر ۵ سال است که این موسسه در حال فعالیت در بخش بانوان است و در همه استان فعالیت های مختلفی از جمله مبارزه با اسیب های اجتماعی ، جلوگیری از بیماری ها چون سرطان سینه و … را انجام می دهد.

بروایه اشاره داشت : ما تنها “موسسه رسمی بانوان در خوزستان” هستیم که یک محل مناسب نداریم و باعث تاسف است کلانشهر اهواز محلی برای بانوان ندارد، اما در ان طرف شهرستان شوش بدون موسسه رسمی یک مکانی اختصاصی برای بانوان دارد ایشان افزود ما ضمن در خواست حمایت از مسئولان استان امیدوارم به بانوان محروم جامعه کمک بیشتری شود تا شاهد رونق اشتغال زنان در بازار کار باشیم .

ایمان مجدم عضو هیئت مدیره موسسه و مدیر شرکت تک پوشان آرادلیاس عنوان کرد : حمایت از مشاغل خانگی در شرایط کنون اقتصادی می تواند تعین کننده باشد.

مجدم بیان کرد :در حال حاضر این ایونت شناخت بیشتر مردم با طراحان و تولیدی ها را به ارمغان می آورد اگر امکانات بیشتری بود اجرا و حضور بهتری صورت می گرفت ،متاسفانه حمایتی از بانوان در خوزستان نمی شود و برای گرفتن مجوز اجراء هر برنامه از طرف این موسسه ۱ الی ۲ ماه زمان می برد و پروسه زمانی باعث عدم اجرای به صحیح برنامه ها می شود.

با وجود جمعیت بیشتر بانوان در استان همچنین فعالیت های گسترده ای که ما داریم متاسفانه حتی یک مکان مناسب برای فعالیت بانوان در خوزستان وجود ندارد و خانه سمن ها را برای ما درنظر گرفتند که با توجه به محدودیت مکان امکان اجراء و دعوت مهیا نیست.

این ایونت در ۲۰ غرفه ایجاد شده است و تا ۳ روز ازتاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آذر روز جمعه و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب دایر می باشد و علاقمندان می توانند از این محل بازدید بعمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.