کد خبر : 24031
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 20:01
-

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در “دشت آزادگان”

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در “دشت آزادگان”

  فرمانده انتظامی دشت آزادگان از انهدام باند سارقان سیم برق و کیف قاپ با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سیدقاسم موسوی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق،

 

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از انهدام باند سارقان سیم برق و کیف قاپ با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سیدقاسم موسوی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان را با یک دستگاه خودروی پژو حین سرقت در شهر “سوسنگرد” شهرستان دشت آزادگان شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو ماموران پلیس در بازرسی از آن آلات و ادوات جرم شامل ۲ جفت دستکش، سیم چین، تیزی بلند داس، قلاب جهت بالا رفتن از تیر برق، قیچی سیم برق، چاقو، دوربین مدار بسته و ۸ دستگاه تلفن همراه را کشف و متهمان آن را نیز دستگیر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پژو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مربوط به سارقان نیز توقیف شدند، اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق و ۴ فقره کیف قاپی در شهرستان دشت آزادگان عتراف کردند .

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.