کد خبر : 52236
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 9:38
-

اولین یادواره شهدای فراجا در شهرستان رامشیر

اولین یادواره شهدای فراجا در شهرستان رامشیر

اولین یادواره شهدای سرافراز فراجا در شهرستان رامشیر با حضور مسئولین نظامی وانتظامی، خانواده های معظم و معزز شهدا و آحاد مردم شهرستان رامشیر و روستاهای حومه برگزار شد.

 

شبکه خبری خوزستان / اولین یادواره شهدای فراجا در شهرستان رامشیر برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج رامشیر؛ سرهنگ سید عارف سیاحی، فرمانده انتظامی رامشیر افزود: بدون تردید سربازان و فرزندان ملت ایران اسلامی در یگان ویژه برای تامین امنیت و آرامش در کشور شبانه روز در حال خدمت بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نمی کنند.

 

وی برگزاری این یادواره را نشانه ای تبعیت از اوامر فرماندهی کل قوا دانست و یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند، برگزاری یادواره‌های شهدا باید به صورت مستمر و در برهه‌های مختلف و ایام سال برگزار شود تا فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر و بهتر در جامعه گسترش یابد.

 

سیاحی اظهار کرد: بر همین مبنا یگان ویژه فراجا در لبیک به اوامر حکیمانه رهبری، یادواره شهدای خود را در شهرستان رامشیر برگزار کرده است تا ضمن آشنایی جوانان با راز و رمز زندگانی شهدا، برای شناساندن ابعاد شخصیتی و منشِ جهادی شهدا گام هایی هر چند کوچک، اما متعهدانه و از دل و جان برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.