کد خبر : 7022
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 8:13
-

مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است

مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است

مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است، گفت: دستگاه قضا اختلاس‌گران را از عرش به فرش‌ آورده است، امت اسلامی از برخورد این قوه قدردانی و حمایت خود را اعلام می‌کند. به گزارش

مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است، گفت: دستگاه قضا اختلاس‌گران را از عرش به فرش‌ آورده است، امت اسلامی از برخورد این قوه قدردانی و حمایت خود را اعلام می‌کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد دیروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ایام سوگواری پیامبراکرم(ص)، امام‌ حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با تشکر از اصحاب اربعین حسینی اعم از امت اسلامی، مردم شریف عراق و موکب‌داران بیان کرد: امسال ایران اسلامی و عراق در اربعین حسینی خوب درخشیدند و از مسئولان خدمتگذاری به زائران اربعین و مردم شریف عراق که همه چیز خود را به میدان آوردند قدردانی می‌کنم، مردم ایران نیز در حد توان خود پای کار آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درباره سیل و آب‌گرفتگی گفت: باتوجه به اینکه سال‌گذشته اگر حجم‌ گسترده از سیل را شاهد بودیم ولی زمین‌ها تشنه بودند اما امسال زمین‌ها اشباع شده هستند. مسئولان کشوری، استانی و محلی خود را مهیا کنند تا مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: مسئولان کشور در توجه به مرزها از ابتدا احصا کردم که توجه ویژه‌ای به مرز مهران است اما باید توجه به همه‌ مرزها وجود داشته باشد. چرا همه امکانات به مهران برود اما شلمچه و چذابه بی‌بهره باشند.

وی ادامه داد: برای اربعین حسینی سال‌های آینده عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند که نگاه به استان خوزستان توسط مسئولان کشوری بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درباره اختلاس‌ها و سوء استفاده‌های مالی عنوان کرد: در مقام اختلاس بسیار گسترده در فضای رسانه‌ای انعکاس داده می‌‌شود اما در مقام برخورد شاهد بی‌انصافی هستیم، باید در سطح گسترده بین مردم منعکس شود‌.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که مطالبه مردم از دستگاه قضا جامع الاطراف برخورد کردن است. گفت: دستگاه قضا اختلاس‌گران را از عرش به فرش‌ آورده است، امت اسلامی از برخورد این قوه قدردانی و حمایت خود را اعلام می‌کند.
وی با اشاره به دستگیری سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز و قدردانی از سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات سپاه، اظهار داشت: ارتش و سپاه دو برادر در کنار یکدیگر هستند و سپاه پاسداران خود می‌درخشند و دل مردم را شاد می‌کنند. حمایت همه جانبه و گسترده سرویس‌های کهنه‌کار اروپایی و آمریکایی و حمایت رسانه‌های صهیونیستی از این فرد نشان از اهمیت این مهره و ماموریت آن است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به دستکاری کردن در روان، شناخت، ادراک و انجام پروژه جنگ ادراکی به عنوان مأموریت سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز، گفت: تلاش می‌کردند که با شایعات و شبهات سیاسی، اعتقادی و سوء استفاده از نارضایتی‌ها و فقدان سواد رسانه‌ای بخشی از افکار عمومی و فضا را برای اقدامات مشترک و هماهنگ ضد انقلاب فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: جنگ شناختی به معنای هدف قرار دادن قوه شناخت عموم مردم و نخبگان جامعه هدف با تغییر هنجارها است. در این جنگ تمام توجه‌ها به جابجایی هنجارها به ناهنجاری‌ها از طریق مدیریت ادراک و برداشت است.

وی با اشاره به این‌که جنگ اداراکی نتیجه جنگ شناختی است، ادامه داد: شبکه سایت و کانال آمدنیوز در چند شال گذشته به دنبال این نوع جنگ بود. این جنگ به لحاظ شکلی تکامل یافته‌تر، پیشرفته‌تر، عمیق‌تر و وسیع‌تر از جنگ روانی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که تغییر نگرش در جامعه کشور هدف توسط جنگ شناختی اتفاق می‌افتد، افزود: خطا در دستگاه محاسبات تصمیم‌گیران نیز توسط طرف مقابل در جنگ شناختی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد سه نقطه مهم و اصلی را هدف جنگ شناختی برشمرد و اظهار داشت: ایده اصلی نظام، ساختار نظام و کارکرد نظام مقدس اسلامی این سه نقطه هستند که در آن اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه ایده اصلی نظام است.

وی با اشاره به این‌که مجموعه نهادها، ارکان و دستگاه‌های برآمده از نظام به عنوان ساختار نظام مقدس اسلامی هستند، ادامه داد: هدف از تهاجم به کارکرد نظام که نتایج حاصل از اجزای ساختار نظام است. نتیجه جنگ شناختی و ادراکی شامل مشروعیت‌زدایی، اعتبارزدایی و اعتمادزدایی و قداست‌زدایی، ناامیدسازی، ناکارآمد نمایی، دشمن را امیدوار کردن و از بین بردن سرمایه اجتماعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درباره حکم شرعی حرف زدن در هنگام خطبه‌ها، بیان کرد: تقریبا فتوای تمام‌ مراجع برخی گفته‌اند مطلقا ممنوع و برخی نیز گفته‌اند که جایز نیست. اگر مانع از استماع خطبه‌ها شود احتیاط واجب در ترک است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.