کد خبر : 11836
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 7:53
-

‌۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بندرماهشهر توقیف شد

‌۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بندرماهشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی و دریایی خوزستان از کشف و توقیف ۲ چتری شناور حامل ۶۰ هزار لیتر سوخت در آب های ساحلی بندر ماهشهر توسط ماموران دریابانی خبرداد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار لطفعلی پاکباز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران دریابانی منطقه در راستای اجرای طرح مبارزه با

فرمانده مرزبانی و دریایی خوزستان از کشف و توقیف ۲ چتری شناور حامل ۶۰ هزار لیتر سوخت در آب های ساحلی بندر ماهشهر توسط ماموران دریابانی خبرداد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار لطفعلی پاکباز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران دریابانی منطقه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، حین گشت زنی در آب‌های ساحلی ماهشهر به این محموله سوخت که در حال خروج از آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بود برخورد و بلافاصله نسبت به هدایت این محموله به یکی از پایگاه‌های دریابانی اقدام کردند.
وی گفت: این محموله سوخت قاچاق قرار بود به آبهای آزاد خلیج فارس انتقال و به دلالان سوخت فروخته شود که با هوشیاری ماموران دریابانی، از خروج این سرمایه ملی جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: محموله سوخت قاچاق با رعایت مسایل زیست محیطی به نماینده شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران تحویل شد.

سردار پاکباز بر تداوم مبارزه با قاچاق سوخت در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس با هدف صیانت از سرمایه ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ماموران دریابانی خوزستان در سال جاری دست کم ۵۰محموله سوخت قاچاق با حجم حدود ۱٫۵میلیون لیتر گازوییل را در آبهای ساحلی و شمال خلیج فارس کشف و توقیف کردند.

همچنین تفاوت قیمت داخلی با بهای بین‌المللی و منطقه‌ای سوخت، باعث شکل‌گیری پدیده قاچاق سوخت و خروج غیرقانونی این سرمایه ملی از مناطق ساحلی و آبراه‌های خوزستان شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.