کد خبر : 5382
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 9:22
-

۸۰۰۰ کارگاه برای رفع مشکل بیکاری جوانان خوزستان راه‌اندازی شد

۸۰۰۰ کارگاه برای رفع مشکل بیکاری جوانان خوزستان راه‌اندازی شد

۸۰۰۰ کارگاه برای رفع مشکل بیکاری جوانان خوزستان راه‌اندازی شد مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (ع) گفت: حدود ۸ هزار کارگاه کوچک که می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را حل کند توسط بسیج سازندگی در استان خوزستان راه‌اندازی شده است. سرهنگ دوم یونس زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: از سال

۸۰۰۰ کارگاه برای رفع مشکل بیکاری جوانان خوزستان راه‌اندازی شد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (ع) گفت: حدود ۸ هزار کارگاه کوچک که می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را حل کند توسط بسیج سازندگی در استان خوزستان راه‌اندازی شده است.
سرهنگ دوم یونس زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون بسیج سازندگی علاوه بر محرومیت‌زدایی؛ بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در اختیار جوانان استان خوزستان قرار داده است.

وی افزود: همچنین حدود ۸ هزار کارگاه توسط بسیج سازندگی در استان خوزستان راه‌اندازی شده است، کارهای کوچک و زودبازده می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را حل کند و به تولید ملی رونق دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (ع) بابیان این‌که یکی از اهداف بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده است گفت: کارشناسان ما در این عرصه اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

زبیدی عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که توسط بسیج سازندگی در زمینه اشتغال جوانان پیگیری می‌شود، شناسایی قطب‌های صنایع تبدیلی در شهرستان‌های استان خوزستان است.
وی ادامه داد: براساس مطالعات انجام‌شده توسط بسیج سازندگی عرصه معروف و قالب هر شهرستان شناسایی و اعتبارات لازم را برای ایجاد کارهای کوچک و زودبازده تخصیص می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (ع) از عرصه‌های شناسایی‌شده شهرستان‌ها نام برد و تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال برای شهرستان شوشتر حلوا ارده به‌عنوان محصول شاخص شناسایی شد، برای شهرستان‌های زاگرس نشین عمدتاً فعالیت‌های ریسندگی و بافندگی تعیین شد و برای شهرستان‌هایی که نخلستان دارند فراوری محصولات خرما در نظر گرفته شد.

زبیدی ادامه داد: برای شهرهای شمالی که قطب کشاورزی استان هستند صنایع تبدیلی صیفیجات در نظر گرفته شد، در شهرستان‌های بزرگ صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی شناسایی شد.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.