کد خبر : 36197
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 8:27
-

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان :

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

۵۰ موکب و هئیت مذهبی در مسیر پیاده‌روی اربعین شادگان برپا می‌شود

۵۰ موکب و هئیت مذهبی  در مسیر پیاده‌روی اربعین شادگان برپا می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: ۵۰ موکب و هئیت مذهبی در مسیر پیاده‌روی اربعین شادگان برای پذیرایی از جاماندگان مراسم اربعین برپا می‌شود.

 

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان اظهار کرد: بیش از ۵۰ موکب و هیئت مذهبی در قدمگاه عباس الدوایر و مسیر پیاده روی آن برای خدمت به محبان سیدالشهدا برگزار می شود.

وی افزود: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۷ صبح روز ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۱ مصادف با اربعین حسینی از شهرستان شادگان و شهرستانهای همجوار در قدمگاه عباس الدوایر این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان اضافه کرد: امسال ۵۰ موکب و هئیت توسط مردم برپا خواهد شد که آمادگی کامل برای پذیرایی از زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) را دارند.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: مردم ولایتمدار شهرستان شادگان مانند سال‌های گذشته بصورت مردمی و خودجوش خدمت گذاری به زوار اباعبدالله الحسین (ع) را از افتخارات خود می‌دانند، دستگاه‌های خدمات رسانی نیز در حال حاضر جهت انجام زیرساخت های مراسم پیاده روی آماده استقبال از زوار اربعین برای خدمات رسانی هر چه بیشتر در این شهرستان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.