کد خبر : 5732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 8:59
-

۴ کیلومتر مسیر فرعی برای مواکب مستقر در شلمچه احداث شد

۴ کیلومتر مسیر فرعی برای مواکب مستقر در شلمچه احداث شد

۴ کیلومتر مسیر فرعی برای مواکب مستقر در شلمچه احداث شد معاون امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مسیرهای دسترسی فرعی به مواکب زائران اربعین در شلمچه به طول ۴ کیلومتر احداث شد. موعود شمخانی در گفت گو با خبرگزاری تسنیم در آبادان، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند به‌ منظور بهسازی راه‌های

۴ کیلومتر مسیر فرعی برای مواکب مستقر در شلمچه احداث شد
معاون امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مسیرهای دسترسی فرعی به مواکب زائران اربعین در شلمچه به طول ۴ کیلومتر احداث شد.
موعود شمخانی در گفت گو با خبرگزاری تسنیم در آبادان، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند به‌ منظور بهسازی راه‌های ارتباطی در راستای افزایش ظرفیت تردد زائرین محترم در هشت بخش وارد عمل شده که تسطیح، رگلاژ، تثبیت و قیرپاشی جاده شرقی شلمچه به مساحت ۵۰۰ متر و تسطیح و رگلاژ و تثبیت آسفالت دوربرگردان‌ها موردنیاز به مساحت ۲۰۰ مترمربع ازجمله این اقدامات بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین اصلاح دوربرگردان‌های موردنیاز در راستای تدابیر اندیشیده شده در ایام اربعین به طول تقریبی ۳۰۰ متر، نظافت و تسطیح لکه‌های محدوده سایت گمرک به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر، ایجاد دالان بتنی ورودی سایت گمرک شلمچه به طول تقریبی ۱۰۰ متر و تکمیل تعریض جاده میدان مقاومت تا پل نو محل کلانتری ۱۴ نیز ازجمله اقدامات اربعینی ما بوده است.

شمخانی با اشاره به اقدامات مرتبط با خدمات‌رسانی مواکب عنوان کرد: مسیرهای دسترسی فرعی به مواکب به طول تقریبی ۴ کیلومتر و متوسط عرض ۱۰ متر و مسیر پیاده راه اربعین به همراه تعدادی مواکب احداث‌شده‌اند و کار ساخت ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.
معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: حرکت تدریجی کاروان‌های اربعین حسینی به سمت دو گذرگاه بین‌المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان از هفتم مهرماه آغازشده است.

وی گفت: در اربعین سال گذشته بیش از ۵۳۵ هزار زائر ایرانی و خارجی از مرز شلمچه تردد کردند که از این تعداد ۳۹۶ هزار و ۶۷۲ زائر ایرانی و ۱۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر زائر خارجی بودند.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در پایانه بین‌المللی مرز شلمچه برای زائران حسینی که این نقطه را برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی انتخاب می‌کنند کلیه خدمات به نحو احسن ارائه شوند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.