کد خبر : 18604
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 3:56
-

۳۱ شرکت مسافربری در خوزستان برای دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کردند‌

۳۱ شرکت مسافربری در خوزستان برای دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کردند‌

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تخصیص بیش از ۱۹ میلیارد ریال وام کرونایی برای شرکت‌های مسافربری گفت: ۱۶۱ نیرو بیمه شده از پرسنل ۳۱ شرکت مسافربری خوزستان در سامانه کارا برای وام ۱۲ میلیون تومانی ثبت نام کردند. غلام‌عباس بهرامی‌نیا اظهار داشت: برای راننده‌های درون و برون شهری دو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تخصیص بیش از ۱۹ میلیارد ریال وام کرونایی برای شرکت‌های مسافربری گفت: ۱۶۱ نیرو بیمه شده از پرسنل ۳۱ شرکت مسافربری خوزستان در سامانه کارا برای وام ۱۲ میلیون تومانی ثبت نام کردند.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا اظهار داشت: برای راننده‌های درون و برون شهری دو نوع وام ۱۲ و ۶ میلیون تومانی برای جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته شده است. ثبت نام رانندگان و نیروهای شرکت‌های مسافربری در سامانه کارا صورت می‌گیرد که متقاضیان می‌توانند به راحتی ثبت نام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: در استان ۱۶۰ شرکت مسافربری وجود دارد که به شکل شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند. از این تعداد شرکت، ۳۱ شرکت مسافربری ثبت نام کردند. از این ۳۱ شرکت، ۱۶۱ نفر پرسنل بیمه شده درخواست وام ۱۲ میلیون تومانی در سامانه کارا دادند. برای شرکت های مسافربری اعتبار بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
وی درباره راننده‌های درون و برون شهری اظهار داشت: برای رانندگان جهت جبران خسارت ناشی از کرونا، ۶ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است. تاکنون بیش از ۷هزار راننده برای دریافت وام کرونایی در سامانه ثبت نام کردند. این پرونده‌ها به بانک های عامل ارسال شده که تاکنون بیش از ۵۰۰ راننده برای دریافت وام از سوی بانک تایید شدند. بانک‌ها در حال بررسی پرونده بیش از ۶ هزار و ۲۱۲ راننده هستند. برای این رانندگان اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.