کد خبر : 37378
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 10:16
-

۲ خبر قضایی از شوشتر و بهبهان

۲ خبر قضایی از شوشتر و بهبهان

اهواز- شبکه خبری خوزستان- دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از بازداشت متهمان فراری قتل عمد و دادستان بهبهان از اعزام تعدادی معتاد متجاهر بهبود یافته به مشهد مقدس خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دادگستری خوزستان، مهدی امیری روز پنجشنبه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه کلت در تاریخ نوزدهم آبانماه سال جاری یک نفر در شهرستان شوشتر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که برای مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه به‌رغم اقدامات درمانی، فوت کرد.

وی با بیان اینکه عوامل این حادثه پس از تیراندازی متواری شدند، افزود: دادستانی با ورود به این ماجرا، موضوع را به بازپرس ویژه قتل محول کرد که با پیگیری موضوع و صدور دستور قاطع، درنهایت متهمان به قتل شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر بیان کرد: متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار تامین کیفری متناسب راهی زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اعزام تعدادی از معتادان متجاهر بهبود یافته در بهبهان به مشهد مقدس

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: تعدادی از کارتون‌خواب‌های معتاد متظاهر در سطح شهرستان پس از جمع آوری و بهبودی با هماهنگی‌های انجام گرفته به مشهد مقدس اعزام شدند.

علیرضا قاسمی نژاد افزود: یکی از وظایف دادستان‌ها پیگیری وضعیت معتادان متجاهر، اعزام به مراکز ترک اعتیاد و نظارت بر این مراکز و خانه سالمندان و کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی است.

وی ادامه داد: تعدادی از معتادان متجاهر در راستای این وظیفه قانونی، جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند که پس از بهبودی و به دلیل نداشتن مکان مناسب برای زندگی به خانه سالمندان اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرر آنان برای زیارت مشهد مقدس، هفته گذشته تعداد ۶ نفر از بهبودیافتگان با حمایت خیرین و مسئولان خانه سالمندان آل یاسین بهبهان برای نخستین بار به حرم رضوی مشرف شدند.

وی افزود: تلاش برای جذب حمایت خیرین در راستای پیشگیری از جرایم و جمع‌آوری معتادان متجاهر و بهبودی و اشتغال بکار آنان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.