کد خبر : 53842
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 2:11
-

ویژه

ورزشی

۲۵۰ میلیون برای یک بار روی تشک رفتن یک کشتی گیر خوزستانی

۲۵۰ میلیون برای یک بار روی تشک رفتن یک کشتی گیر خوزستانی
آقای دادمرز علی رغم این که عضو تیم کشتی فرنگی گروه ملی در لیگ برتر بود، راضی به کشتی گرفتن برای تیم نبود و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به او پرداخت کردیم تا فقط در یک کشتی برای ما به روی تشک برود.

 

 

 

شبکه خبری خوزستان / خالد پورخلف مسئول امور ورزش شرکت گروه ملی فولاد ایران درباره مطرح شدن اخراج ۲۱ کشتی گیر و سه مربی خوزستانی که به استخدام شرکت گروه ملی فولاد ایران در آمده بودند، اظهارکرد: علی رغم فشارهایی که در بحث استخدام این ورزشکاران و مربیان به آقای علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد ایران وارد است اما تاکنون ایستادگی کرده است. همه منتقد هستند که چرا وقتی وضعیت شرکت به این صورت است شما اقدام به استخدام این کشتی گیران داشته اید. نمی دانم چرا با وجود این همه شرکت در استان خوزستان وقتی گروه ملی چنین اقدام مثبتی را انجام داد، این گونه گفته می شود. از جمله عواملی که باعث شد آقای محمدی زیر سوال برود همین بحث استخدام کشتی گیران بود و اکنون هم بسیار تحت فشار است.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که پویا دادمرز مدعی شده است که ۲۱ کشتی گیر از گروه ملی اخراج شده اند، آیا این اتفاق رقم خورده است؟ گفت: این افراد فعلا اخراج نشده اند و تا پایان سال جاری قرارداد استخدامی آن ها پابرجا است و حق و حقوق خود را دریافت می کنند اما در ادامه درصد خاتمه کار بالا است و احتمالا این همکاری و بحث استخدام آن ها را برای سال آینده نخواهیم داشت زیرا مسئولان استان خوزستان علی رغم هجمه ای که به آقای محمدی به دلیل وضعیت گروه ملی وارد شد از او حمایت نداشتند.

 

مسئول امور ورزش شرکت گروه ملی فولاد ایران گفت: آقای دادمرز علی رغم این که عضو تیم کشتی فرنگی گروه ملی در لیگ برتر بود، راضی به کشتی گرفتن برای تیم نبود و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به او پرداخت کردیم تا فقط در یک کشتی برای ما به روی تشک برود. ما در پرداختی قراردادهای لیگ، مهمدی و محمدی را هم به همین صورت مورد توجه قرار دادیم. در مجموع گروه ملی به تعهدات خود نسبت به کشتی گیرانی که در لیگ برای گروه ملی به رقابت پرداختند پایبند بود و مبلغ قراردادها پرداخت شد.

 

امین میرزازاده، سعید کریمی زاده، پویادادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن نژاد، علی احمدی وفا و پارسا نظری، کشتی گیرانی بودند که مرداد امسال در مراسمی به استخدام این شرکت درآمده بودند.

 

همچنین مهرزاد اسفندیاری، سعید عبدولی و میرحسین قیطاسی، هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد در این شرکت شاغل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.