کد خبر : 16551
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 18:35
-

یک زن بایستی اراده ای قوی برای انجام کار داشته باشد

یک زن بایستی اراده ای قوی برای انجام کار داشته باشد

شبکه خبری خوزستان// مدیر توانبخشی مجتمع نور بهزیستی شهرستان کارون طی گفتگویی بیان داشت: در شرایط فعلی و با وجود سختی های موجود یک خانم بایستی اراده ای قوی به کار داشته باشد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، مدیر توانبخشی مجتمع نور بهزیستی شهرستان کارون ضمن بیان دشواری های حین انجام کار اظهار داشت: در

شبکه خبری خوزستان// مدیر توانبخشی مجتمع نور بهزیستی شهرستان کارون طی گفتگویی بیان داشت: در شرایط فعلی و با وجود سختی های موجود یک خانم بایستی اراده ای قوی به کار داشته باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، مدیر توانبخشی مجتمع نور بهزیستی شهرستان کارون ضمن بیان دشواری های حین انجام کار اظهار داشت: در شرایط فعلی و با وجود سختی های موجود یک خانم بایستی اراده ای قوی به کار داشته باشد. زینب موسوی مدیر توانبخشی طی گفتگو با برنامه انتم و الازاعه درمبنای آیتم آنه امراء (من خانمم) عنوان کرد: فرآیند توانبخشی یک کار حساس و دارای درجه اهمیت بالایی ست و انجام این کار توسط یک خانم نیازمند اراده ای قوی است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان افزود: ما در هر شرایط برای خدمت رسانی به توانخوهان تحت حمایت خود می شتابیم حتی اگر از زندگی خودمان بگذریم اما خدمت را به جا می آوریم. 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.