کد خبر : 24235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 9:28
-

یکی از دغدغه‌های مهم دادگستری خوزستان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم استان است

یکی از دغدغه‌های مهم دادگستری خوزستان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم استان است

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: یکی از دغدغه‌های دستگاه قضائی استان رفع موانع و حل مشکلات مناطق محروم خوزستان است و جهت محرومیت‌زدایی از این مناطق پیگیری مستمری تا حصول نتیجه خواهیم داشت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه استاندار و جمعی از مسئولان از منطقه محروم “منبع آب” بازدید و بر رفع محرومیت این منطقه تاکید کرد و گفت: مدتی پیش در بازدید میدانی که با یکی از گروه‌های جهادی داشتیم شاهد وضعیت اسفناک و شرایط سخت و با مشقت زندگی مردم این منطقه بودیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته امروز استاندار و مسئولان جهت رفع موانع و مشکلات مردم منطقه “منبع آب” حاضر شدند و تصمیمات و راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن مشکلات و معضلات مردم این منطقه اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بیان کرد: متاسفانه در برخی موارد اهمال کاری و سوءمدیریت در رفع مشکلات استان وجود دارد و دستگاه قضائی استان در اجرای احقاق حقوق عامه با جدیت تا حصول نتیجه پیگیر حل و فصل معظلات و مشکلات مناطق محروم استان خواهد بود و با افرادی که در این موضوع سهل انگاری و کوتاهی داشتند با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.