کد خبر : 13875
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 17:32
-

یادداشت ویژه | مشاغل خانگی را در خانه ترویج دهیم / مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کنیم‌

یادداشت ویژه | مشاغل خانگی را در خانه ترویج دهیم / مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کنیم‌

یادداشت ویژه | مشاغل خانگی را در خانه ترویج دهیم / مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کنیم‌   ویروسی که به صورت پاندمی عالمگیر و بیش از ۵۵۰ هزار نفر را مبتلا و این رقم قطعا به دو‌ چندان خواهد رسید در اقتصاد و معادلات و معاملات جهانی تاثیر نا مطلوب و شکننده

یادداشت ویژه | مشاغل خانگی را در خانه ترویج دهیم / مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کنیم‌

 

ویروسی که به صورت پاندمی عالمگیر و بیش از ۵۵۰ هزار نفر را مبتلا و این رقم قطعا به دو‌ چندان خواهد رسید در اقتصاد و معادلات و معاملات جهانی تاثیر نا مطلوب و شکننده ای ایجاد نموده که برای کشور تحریم شده و مغضوب ما چندان‌ تاثیری نداشته چون در سود و سهام جهانی بی بهره بودیم مصداق دیگی که برای ما نمی جوشد بزار بریزد خاموش شود از بین برود ما را چه سنننه.

اما در این فرصت به وجود آمده که تنها راه عقلانی قطع زنجیره سرایت این ویروس خانمان سوز ماندن در خانه است ایجاد و ترویج مشاغل خانگی است.

دولت می تواند با اعلان و فراخوان و استفاده از همان دولت الکترونیکی و ثبت در خواستهای متقاضیان بر اساس حرفه و استعدادها و ظرفیتهای خانواده ها نسبت به راهنمایی و معرفی مشاغل و آموزشهای لازم از طریق رسانه ملی در ایجاد کارگاه های خانگی و تولید دست بافته ها و … با در اختیار قرار دادن مواد اولیه ایجاد شغل و ثروت بکند و تضمین نماید تولیدات خانوارها را خود با بهترین نرخ خواهد خرید.

روزی در کشور ما دارهای قالی و‌ گبه آمیخته با صدای کوبیدن کرکیکهای گوش نواز صدای عشق و زندگی و سرزندگی بود و یا با یک چرخ ساده خانگی هر خانوار میتواند هزاران ماسک تولید کند و الی آخر.

از دولت محترم و سازمان هزار چهره برنامه و بودجه کشور و سازمانهای فنی حرفه ای ، اداره صمت و ریاست محترم‌ جمهوری تقاضای عنایت به این پیشنهاد را دارم ، از رهبر عظیم الشان نیز انتظار مساعدت و اشارت ویژه دارم.

پرویز دوید خسروی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.