کد خبر : 35434
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 14:37
-

یادداشت | اسامی ساختمان ها و پل های نا ایمن مسجدسلیمان را اعلام کنید / به قلم ویکتوریا دقیقیان

یادداشت | اسامی ساختمان ها و پل های نا ایمن مسجدسلیمان را اعلام کنید / به قلم ویکتوریا دقیقیان

حادثه اسفناک متروپل آبادان نمایش واقعی اما بسیار غمبار از مال اندوزان زالو صفت وسود جو جامعه بود که عده ای از هم استانی های بی گناه ما را در آبادان به خاک وخون کشید وخا نواده ها ی بسیاری را داغدار کرد . آیامی توان تصور نمود مقصر اصلی این وقایع فقط یک نفر

حادثه اسفناک متروپل آبادان نمایش واقعی اما بسیار غمبار از مال اندوزان زالو صفت وسود جو جامعه بود که عده ای از هم استانی های بی گناه ما را در آبادان به خاک وخون کشید وخا نواده ها ی بسیاری را داغدار کرد .

آیامی توان تصور نمود مقصر اصلی این وقایع فقط یک نفر بوده ؟ یامجموعه ای از مسئولین در این فاجعه دخالت داشته اند .همیشه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد ودست اندرانکاران ومسئولین باید پیشگیری نمایند تا چنین وقایعی در کشور اتفاق نیقتد.

در شهرهای برزگ وکوچک شاهد ساخت وسازهای برج ها وآپارتمان های کثیری هستیم وعدم توجه ونظارت در این امور در آینده می تواند وقایع تلخی همچون متروپل آبادان تکرار شود .

واما ..در شهر مسجدسلیمان ما شاهد ساخت وساز های زیادی می باشیم گاهی یک عابر پیاده که علم مهندسی در ساخت و ساز ندارد شاید متوجه شود که اصول وقواعد ایمنی در این بناها رعایت نشده است .

از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری وشرکت نفت وگاز انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی با یک برنامه مدون ساختمان ها وآپارتماندها و پل های نا ایمن مسجدسلیمان را که بیش از هشتاد سال قدمت دارد شناسایی واسامی آنان را اعلام کنید تا خدای ناکرده عده ای بی گناه در آینده گرفتار چنین حوادث تلخی نشوند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.