کد خبر : 6989
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 23:44
-

گزارش عملکرد آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در شش ماهه اول سال ۹۸

گزارش عملکرد آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در شش ماهه اول سال ۹۸

با قراردادی فی ما بین آموزش و پرورش و بانک مهر اقتصاد وام هایی جهت فرهنگیان با تسهیلات ویژه بدون ضامن و یک ضامن برقرار گردید .

 

گزارش عملکرد آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در شش ماهه اول سال ۹۸

عباسی مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : از بدو ورود بنده اسکان مهمانان نوروزی آغاز گردید که تعداد ۹۷۵۰ نفر تا پایان تعطیلات در تمامی مدارس شهرستان اسکان داده شدند .

وی افزود : در تابستان در قالب پروژه مهر و با همکاری امام جمعه محترم ، فرماندار محترم و مسئولین محترم ادارات شهرستان فعالیت هایی بدین شرح در مدارس انجام شد همچنین شستشوی حیاط مدارس توسط شهرداری محترم شهرستان ، نظافت تمامی کلاسهای مدارس ، رفع کمبود و نواقص موجود در مدارس ، ایزوگام مدارس مشکل دار ، تعویض درب های حیاط و کلاس های برخی از مدارس ، تعمیر سرویس های بهداشتی ، سرامیک راهرو های مدارس ، تعمیرات گچ کاری و لوله کشی تعدادی از مدارس ، رنگ آمیزی برخی از کلاس های ۸ آموزشگاه با کمک طرح هجرت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، آغاز احداث ۳ کلاس درس به جای کانکس با بودجه ای بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان که تا چند ماه آینده تحویل می گردد.

عباسی ادامه داد: اختصاص کمک سرانه به اکثر مدارس ، افتتاح مدرسه یک کلاسه مدرس در روستای سرخره ، اهداء۵۰۰ میز و نیمکت ، ۴۰ کولر دوتکه و پنجره ای ، ۸۰ تخته وایت برد ، ۱۰ دستگاه رایانه ، ۱۰ دستگاه کپی ، ۱۰ دستگاه چاپگر ، ۵۰ صندلی دسته دار که تحویل مدارس یا در حال تحویل می باشند .

مدیر آموزش وپرورش گفت: بزرگترین مشکل شهرستان کمبود نیروی انسانی بود که با کمک دکتر گلمرادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و با استفاده از بخشنامه وزارتی تعداد ۲۴ نفر از افراد بومی نیروهای نهضت سواد آموزی ، مربیان پیش دبستانی و سرباز معلم که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشتند ، جذب آموزش و پرورش و راهی کلاس های درس شدند . همچنین ۲۰ نفر از همکارانی که امسال بازنشسته بودند را با رایزنی در بدنه آموزش و پرورش نگه داشتیم ولی با این وجود هنوز در شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم .

عباسی درادامه خاطرنشان کرد: در تابستان با قراردادی که با شرکت هواپیمایی و هتل های موجود در مشهد مقدس منعقد کردیم تسهیلاتی جهت زیارت همکاران فرهنگی بدست آوردیم که تعدادی از این همکاران به صورت اقساطی به زیارت مشهد مقدس رفتند .

همچنین با قراردادی فی ما بین آموزش و پرورش و بانک مهر اقتصاد وام هایی جهت فرهنگیان با تسهیلات ویژه بدون ضامن و یک ضامن برقرار گردید .

وی درپایان گفت: امیدوار هستیم شهروندان هندیجانی آموزش و پرورش را در مسیر تربیت فرزندان خود ، یاری نمایید .

خبرنگار/ناصرحکیمی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.