کد خبر : 38700
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 5:58
-

admin

جدال نماینده مردم با محرومیت / تلاش برای تحقق وعده های بر زمین مانده   

جدال نماینده مردم با محرومیت / تلاش برای تحقق وعده های بر زمین مانده      
تسریع در اجرایی شدن پروژه های پتروپالایش بختیاری و پارک‌های شیمیایی ۴ شهرستان با توجه به ظرفیت بالای ایجاد اشتغال آنها مطالبه به حق مردم حوزه انتخابیه است  

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛دکتر علیرضاورناصری با اجرای پروژه های زیرساختی و توسعه محور برای محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه فصل نوینی در ارائه خدمات مطلوب به روی مردمی گشوده که سال هاست از ظرفیت های بی نظیر خود حتی در خاورمیانه بی بهره بوده اند و اخیر به برکت فرزند برومند نظام جمهوری اسلامی طمع شیرین خدمات انقلاب را چشیده اند.

این جانباز حماسه آفرین دفاع مقدس با اجرای صدها پروژه زیر ساختی و توسعه محور کمر همت به مبارزه با فقر و محرومیت بسته و با تلاش شبانه روزی ثابت کرده چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

ایشان با داشتن روحیه جهادی پروژه های متعدد محرومیت زدایی را در حوزه انتخابیه فعال کرده که خوشبختانه با سرعت در حال اجرا هستند و این موضوع نشان دهنده عزم راسخ فاتح ۸ سال دفاع مقدس برای جدال با محرومیت در چهار شهرستان است ،که به اذعان بسیاری از صاحب نظران در این مدت به اندازه نیم قرن پروژه های عمرانی و خدماتی در منطقه اجرایی شده است.

دکتر علیرضا ورناصری همانند سایر روزها که تا پاسی از شب پیگیر مطالبات مردم است روز گذشته نیز طی جلساتی در مرکز استان با استاندار خوزستان ، فرمانده سپاه استان و معاونین ایشان ، مدیرکل اطلاعات استان و معاونین مناطق نفت خیز جنوب خواستار اجرای پروژه های زیر ساختی و توسعه محور در راستای افزایش کیفیت خدمت به مردم در چهار شهرستان شد و اظهار کرد: زیبنده نیست مردم حوزه انتخابیه در کنار بهترین ثروت های خدادادی اینگونه از فقر و فلاکت رنج ببرند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با استاندار خوزستان و معاون عمرانی ایشان با تاکید بر نظارت در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور ، گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان خوزستان مصوبات قابل توجهی برای حوزه انتخابیه تصویب شد که تکمیل و به بهره برداری رسیدن آنها نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی استان است.

وی به اجرای مصوبات سفر نماینده عالی دولت در استان خوزستان به شهرستان های لالی و اندیکا اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تسریع در اجرایی شدن پروژه های پتروپالایش بختیاری و پارک‌های شیمیایی ۴ شهرستان با توجه به ظرفیت بالای ایجاد اشتغال آنها مطالبه به حق مردم حوزه انتخابیه است.

دکتر ورناصری در بخش دیگری از سخنانش به تکمیل و راه اندازی طرح های کشاورزی اشاره کرد و گفت:تخصیص اعتبار جهت اجرای فاز دوم طرح‌ مقام معظم رهبری رونق تولید و اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

وی با اظهار به تنش آبی در منطقه به تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۴ شهرستان تاکید کرد و افزود:تکمیل و بهره‌برداری رسیدن پروژه های راهسازی علاوه بر توسعه زیر ساختی منطقه محرومیت زدایی را نیز به دنبال دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله مجوز برداشت آب کشاورزی و شرب از دریاچه سدهای حوزه انتخابیه را از وزیر نیرو پیگیری کرده ایم ،گفت:مردم حوزه انتخابیه تشنه خدمات وزارت نیرو در بحث تخصیص آب شرب و کشاورزی از بزرگترین سدهای کشور در منطقه خود هستند.

بر پایه این گزارش دکتر ورناصری در دیدار فرمانده سپاه استان و معاونین ایشان ضمن قدردانی از خدمات رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوزه انتخابیه عنوان کرد:ساخت مسکن محرومین، آبرسانی به روستاها ، ترمیم جاده های مواصلاتی، ساخت و تعمیر مدارس عشایری همواره مورد توجه قرارگاه سازندگی پاسداران استان قرار بگیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از فرمانده سپاه استان خواستار تعمیر و تجهیز مساجد مناطق محروم حوزه انتخابیه شد و گفت:تامین بسته های معیشتی و اعطای تسهیلات مشاغل خانگی برای محرومیت زدایی در منطقه حائز اهمیت است.

دکتر ورناصری در دیدار با مدیر کل اطلاعات استان خوزستان خاطر نشان ساخت: مشکلات معیشتی و مسئله بیکاری مهمترین مطالبه مردم است که بایستی همه مسئولان به صورت جهادی برای مبارزه با فقر و بیکاری تلاش کنند.

لازم به ذکر است ائمه جمعه و فرمانداران چهار شهرستان در این جلسات حضور داشتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.