کد خبر : 61701
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 10:44
-

گرامیداشت هفته دولت از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

گرامیداشت هفته دولت از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

گرامیداشت هفته دولت از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی فرا رسیدن  هفته دولت و  روز کارمند را گرامی داشت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، رییس سازمان در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت و  روز کارمند را گرامی داشت. در پیام وی

گرامیداشت هفته دولت از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی فرا رسیدن  هفته دولت و  روز کارمند را گرامی داشت.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، رییس سازمان در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت و  روز کارمند را گرامی داشت.

در پیام وی آمده است:

بسمه تعالی

هفته نخست شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده است، دولتمردانی که تلاش و کوشش برای آبادانی و سازندگی کشور را خط مشی خود قرار دادند همچنین چهارم شهریور ماه که روز کارمند است یادآور قدردانی از بزرگ مردان و زنانی  است که  برای سربلندی ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

شهید آیت الله رییسی و شهدای  همراه ایشان نیز با شهادت خود حس مسئولیت ، عشق به وطن و خدمت به مردم را در اذهان برای همیشه ماندگار کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، شهید جمهور آیت الله رییسی  و شهدای خدمت برای یکایک همکاران خود در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی ، ادارات کل تابعه آرزوی توفیق و سعادت دارم.

امید است با توکل بر خداوند متعال، همدلی، قانون‌مندی و مسئولیت‌پذیری و با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راستای اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام‌های مهم و موثری برداریم.

مجید نبی پور

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.