کد خبر : 32631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 12:38
-

گرامیداشت روز هوای پاک در هندیجان + تصاویر

گرامیداشت روز هوای پاک در هندیجان + تصاویر

  به گزارش خبرنگارما ازهندیجان صبح امروز به مناسبت روز ملی هوای پاک با حضور روسای تعدادی از ادارات و دوستاران محیط زیست با کاشت درختان مثمر در نهالستان شهدا هندیجان برگزار گردید. مصطفی حق زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست هندیجان ضمن گرامی داشت هفته هوای پاک گفت: ۲۹ دی ماه روز هوای پاک

 

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان صبح امروز به مناسبت روز ملی هوای پاک با حضور روسای تعدادی از ادارات و دوستاران محیط زیست با کاشت درختان مثمر در نهالستان شهدا هندیجان برگزار گردید.

مصطفی حق زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست هندیجان ضمن گرامی داشت هفته هوای پاک گفت: ۲۹ دی ماه روز هوای پاک است و شعار امسال این روز (هوای پاک ،حفوق عامه و اراده ملی )تعیین شده است .به همین مناسبت این اداره با همکاری انجمن آوای محیط زیست سبز اندیشان خلیج فارس و مدیریت نهالستان شهداء هندیجان و با حضور مسئولین ادارات و دوستاران محیط زیست به کاشت بیش ازچندین درختان مثمر در این نهالستان اقدام کردند. حق زاده در پایان اظهارکرد : هدف اصلی از برگزاری این برنامه در این روز گسترش و ارتقای مشارکت مردم در کاهش آلودگی هوا و اطلاع رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آنها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش همه دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک است.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.