کد خبر : 30800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 13:34
-

ویژه و مهم

ایرنا

کسب درآمد مددجویان کمیته امداد خوزستان با تولید برق بوسیله پنل‌های خورشیدی

کسب درآمد مددجویان کمیته امداد خوزستان با تولید برق بوسیله پنل‌های خورشیدی
در اجرای طرح‌های پنل‌های خورشیدی استان خوزستان با توجه به هماهنگی بعمل آمده با کمیته امداد و شرکت توانیر ، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تضمین شده است.

شبکه خبری خوزستان | معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت: این نهاد حمایتی با در اختیار قرار دادن صفحه خورشیدی به مددجویان و امکان تولید برق در صدد ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد برای این قشر است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حسین وطن پرست امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نصب نیروگاه‌های خورشیدی در منزل مددجویان باهدف اشتغال‌زایی افزود:با هدف ایجاد درآمد برای نیازمندان و مددجویان این نهاد حمایتی ۵۰۰ صفحه خورشیدی پنج کیلو واتی در اختیار مددجویان قرار می گیرد تا با استفاده از این ظرفیت منبع درآمد پایداری برای آن ها ایجاد شود.

 

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه ، این کار با تحقیق در نقاط مختلف استان و برگزاری کارگاه آموزشی برای مددجویان انجام گرفته است افزود: اجرای این طرح ها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده های محروم در استان خوزستان ایجاد خواهد کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه هزینه راه‌اندازی این طرح از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود گفت:عملکرد و فعالیت این طرحها بعد از راه اندازی به صورت دقیق محاسبه و درآمد حاصل از تولید برق این پنل‌ها هر ماهه به حساب مددجویان واریز می شود.

 

وطن پرست با بیان اینکه طرح پنل‌های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای خانواده های نیازمند استان است اظهار داشت:این پروژه بر روی منازل مسکونی ساخته‌شده مطابق با استانداردهای ساختمان‌سازی، قابل‌ اجرا است.

 

 

وی ادامه داد: در اجرای طرح‌های پنل‌های خورشیدی استان خوزستان با توجه به هماهنگی بعمل آمده با کمیته امداد و شرکت توانیر ، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تضمین شده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه راه اندازی طرح های پنل های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد اجرا می شوند افزود: مددجویان کمیته امداد با اجرای این طرح علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می شوند، در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.