کد خبر : 13709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 17:56
-

کارگاه های تولید ماسک توسط بانوان بسیجی مسجدسلیمان راه اندازی شد + تصاویر

کارگاه های تولید ماسک توسط بانوان بسیجی مسجدسلیمان راه اندازی شد + تصاویر

بانوان بسیجی حتی با وجود تعطیلات اول عید این کار را متوقف نکردند و در ایام تعطیلات نوروز همچنان درکارگاه ها و منازل خود به کار تولید ماسک ادامه می دهند و تاکنون تعدادی از این ماسک ها در اختیار بسیجیانی که کار ایست و بازرسی و ضدعفونی محلات را برعهده دارند قرار گرفته است .

کارگاه های تولید ماسک توسط بانوان بسیجی مسجدسلیمان راه اندازی شد + تصاویر

 

 

 

 

 

 

 

شبکه خبری خوزستان: در اقدامی جهادی بانوان بسیجی مسجدسلیمان کارگاه های تولید ماسک را راه اندازی کردند.

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت : در بحث تولید ماسک هم بسیج جامعه زنان و هم حوزه های بسیج خواهران فعال شدند و در این بین خواهرانی بودند که خودجوش پای کار آمدند و با چرخ خیاطی هایی که داشتند در خانه به صورت انفرادی و خانوادگی و یا با تشکیل کارگاه در چند جای سطح شهرستان فعال و مشغول به کار شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از قرارگاه خبری در مسجدسلیمان این روزها با شیوع ویروس کرونا نیروهای مردمی و داوطلب در کنار سایر نهادها در کنار مدافعین خط مقدم سلامت برای ریشه کردن این ویروس پای کار آمده اند و هرکسی در حد توان خود کاری را انجام می دهد از ضدعفونی کردن اماکن و محلات تا تولید گان و البسه کادر درمان و تولید ماسک برای مردم در این بین سپاه پاسداران هم پای کار آمد و در کنار ضدعفونی کردن محلات مختلف معابر و ایست و بازرسی و چندروزی است به همت گروه های جهادی پایگاه ها و حوزه ها به تولید ماسک روی آورده هست .

حدود چندروزی است هم زمان با نزدیک شدن ایام نوروز بانوان بسیجی شهرستان با اقدامی جهادی به طور خودجوش با تشکیل کارگاه ها و یا در خانه به صورت خانوادگی در سطح شهرستان مسجدسلیمان با پارچه هایی که توسط سپاه پاسداران فراهم شده روازانه اقدام به تولید ماسک می کنند.

این بانوان بسیجی حتی با وجود تعطیلات اول عید این کار را متوقف نکردند و در ایام تعطیلات نوروز همچنان درکارگاه ها و منازل خود به کار تولید ماسک ادامه می دهند و تاکنون تعدادی از این ماسک ها در اختیار بسیجیانی که کار ایست و بازرسی و ضدعفونی محلات را برعهده دارند قرار گرفته است .

این اقدام بانوان بسیجی و جهادگر شهرستان که با تولید ماسک ها و اهدای آن به نیروهای بسیجی که در خط مقدم با اقداماتی چون ایست و بازرسی و ضدعفونی به مقابله با ویروس کرونا می پردازند یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس است که در آن زمان بانوان به طور جهادی
کارهای پشتیبانی رزمندگان را برعهده داشتند. ‌

لازم به یادآوری است تولید این ماسک ها تاکنون به بیش از ۱۵۰۰ عدد رسیده است و همچنان این تولید ماسک ها ادامه دارد و این ماسک ها پس از تولید در اختیار بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان جهت استرلیزه و توزیع قرارخواهد گرفت.
در حاشیه بازدیدی که جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان از کارگاهی که به همین منظور ََدر ساختمان عتبات عالیات این شهرستان که باهمکاری این نهاد و بسیج راه اندازی شده است داشتند ضمن تقدیر از بانوان بسیجی که جهادی وار پای کار آمدند در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تولید این ماسک ها اظهار کردند:در بحث تولید ماسک باتوجه به اینکه عموم مردم در واقع با کمبود ماسک مواجه بودند و یا هیچ ماسکی نداشتند با پارچه ای که از سپاه استان به ما تحویل داده شد اقدام به تولید ماسک نمودیم .

وی گفت : در این زمینه هم بسیج جامعه زنان و هم حوزه های بسیج خواهران فعال شدند و در این بین خواهرانی بودند که خودجوش پای کار آمدند و با چرخ خیاطی هایی که داشتند در خانه به صورت انفرادی و خانوادگی و یا با تشکیل کارگاه در چند جای سطح شهرستان فعال و مشغول به کار شدند.

وی در ارتباط با نحو ه توزیع این ماسک ها عنوان کرد: به امید خدا این ماسک ها پس از تولید علاوه براینکه در اختیار سازمان ها و نهادهایی که نیاز دارند قرار می گیرد به حوزه ها و پایگاه های مقاومتی که کار ضدعفونی و گندزدایی انجام می دهند نیز داده خواهد شد مابقی هم توسط پایگاه های مقاومت بسیج در محلات بین مردم توزیع خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.