کد خبر : 22842
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 4:59
-

چکه باران از سقف سالن ورزشی باوی!

چکه باران از سقف سالن ورزشی باوی!

تنها سالن ورزشی شهرستان باوی که ۲۰ سال پیش احداث شد، علاوه بر مشکلاتی چون نداشتن لامپ، وسایل سرمایشی و گرمایشی، کف‌پوش مناسب و شیشه، به تازگی با بارش باران نیز دچار آب گرفتگی شده است. قاضی حمیدی، پیشکسوت هندبال باوی، اظهارکرد: سالن هندبال باوی فقط اسم سالن را به یدک می‌کشد، وگرنه اصلا سالن

تنها سالن ورزشی شهرستان باوی که ۲۰ سال پیش احداث شد، علاوه بر مشکلاتی چون نداشتن لامپ، وسایل سرمایشی و گرمایشی، کف‌پوش مناسب و شیشه، به تازگی با بارش باران نیز دچار آب گرفتگی شده است.

قاضی حمیدی، پیشکسوت هندبال باوی، اظهارکرد: سالن هندبال باوی فقط اسم سالن را به یدک می‌کشد، وگرنه اصلا سالن نیست. در تابستان از شدت گرما و گرد و خاکی که از طریق پنجره‌های بدون شیشه وارد سالن می‌شود، نمی‌توان در این محل تمرین کرد. در زمستان و فصل بارندگی نیز که مشکلات خاص خود را دارد؛ همین چند روز پیش به دلیل این‌که پنجره‌ها شیشه ندارند، موقع بارندگی، باران وارد سالن شد و بخشی از سالن را آب فرا گرفت. ضمن این‌که از چند قسمت از سقف، باران به روی کف‌پوش و بخش‌های دیگر سالن چکه می‌کند.

وی بیان کرد: از کدام وضعیت این سالن که تنها سالن ورزشی شهرستان ملاثانی است، بگویم؟ نه لامپ و شیشه دارد و نه کف‌پوش؛ از سال ۷۹ که سالن به بهره‌برداری رسیده، یک بار هم در این ۲۰ سال، کف‌پوش آن تعویض نشده و وضعیت آن افتضاح است. فاصله زمین تا دیوار سالن نیز کمتر از ۲۰ سانتی ‌متر است اما دیوار ضربه‌گیر ندارد. سالن‌هایی را در استان داریم که متعلق به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هستند و در حالی که فاصله زمین تا دیوار آن‌ها ۳ متر است، دیوارهای‌شان ضربه‌گیر دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.