کد خبر : 36676
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهریور 1401 - 13:20
-

چهار زائر در حادثه ترافیکی در محور خرمشهر به اهواز مصدوم شدند

چهار زائر در حادثه ترافیکی در محور خرمشهر به اهواز مصدوم شدند

آبادان – شبکه خبری خوزستان – رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پژو در محور خرمشهر به اهواز چهار مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، سید نادر نقیبی گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور خرمشهر به اهواز چهار مصدوم بر جا گذاشت.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی ۴۰ کیلومتری خرمشهر رخ داد، افزود: سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

 نقیبی بیان کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ مصدومان به بیمارستان راه ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.

علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

واژگونی یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور خرمشهر به اهواز حامل زائران بازگشته از سفر کربلا نیز یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.

خستگی و خواب آلودگی ناشی از سفر اربعین موجب افزایش حوادث رانندگی به ویژه واژگونی خودرو در مسیرهای بازگشت زائران از شلمچه و چذابه شده است.

توصیه پلیس به زائران اربعین این است که در مسیر بازگشت و قبل از عزیمت به سمت شهرها و استانهای محل سکونت، در موکب های مستقر در گذرگاه های مرزی  شلمچه و چذابه استراحت کنند.

چندین حادثه رانندگی از جمله واژگونی خودرو در روزهای گذشته برای زائران بازگشته از سفر اربعین در محورهای استان خوزستان رخ داده است.

شلمچه در ۱۵کیلومتری خرمشهر و ۲۰ کیلومتری شهر بصره عراق قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.