کد خبر : 28715
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 10:11
-

پیگیری مشکل حق آبه هورالعظیم و آب شرب روستایی و کشاورزی دشت آزادگان

پیگیری مشکل حق آبه هورالعظیم و آب شرب روستایی و کشاورزی دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان؛ فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب شرب روستایی و کشاورزی در این شهرستان گفت: برای تامین حق آبه کشت تابستانه و هورالعظیم و آب شرب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. سرگرد مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان گفت: باتوجه به اینکه شغل

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان؛ فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب شرب روستایی و کشاورزی در این شهرستان گفت: برای تامین حق آبه کشت تابستانه و هورالعظیم و آب شرب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سرگرد مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان گفت: باتوجه به اینکه شغل اصلی بیش از هشتاد درصد مردم شریف این شهرستان کشاورزی و دامپروری است نبود آب شرب و کشاورزی در روستاهای این شهرستان سبب کمرنگ شدن صنعت کشاورزی و دامپروری شده و شاهد مهاجرت مردم بومی منطقه به حاشیه شهر سوسنگرد هستیم.

وی در ادامه گفت: مردم همیشه حاضر در صحنه شهرستان دشت آزادگان این روزها بیشتر از گذشته نگران تامین آب شرب روستایی و کشاورزی خود در آینده‌ هستند که متاسفانه به نظر می‌رسد موضوع دریافت حق‌آبه هورالعظیم و آب شرب و کشاورزی به هیچ عنوان دغدغه اصلی دولتمردان نیست.

مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان در پایان صحبت‌های خود افزود: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باید برای رفع موانع و پشتیبانی از چرخه تولید و معیشت کشاورزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و برای تامین حق آبه کشت تابستانه و آب شرب روستایی و هورالعظیم تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا امنیت غذایی و معیشت کشاورزان و دامپروران آسیب نبیند.

یادآوری می‌گردد که در این بازدید کارشناسان آب وبرق خوزستان، معاونت آبرسانی، مهندسان بهره برداری طرح غدیر، مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شرکت ولی عصر عج فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان را همراهی کردند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.