کد خبر : 10561
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 7:50
-

پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی در زادگاهش تشییع شد/تجلیل عشایر عرب از همرزم سردار سلیمانی

پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی در زادگاهش تشییع شد/تجلیل عشایر عرب از همرزم سردار سلیمانی

پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی با حضور گسترده مردم استان خوزستان در زادگاهش شهر شادگان تشییع شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی با حضور

پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی با حضور گسترده مردم استان خوزستان در زادگاهش شهر شادگان تشییع شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین و از همرزمان سردار سپهبد شهید قاسم سلمانی با حضور گسترده مردم استان خوزستان در زادگاهش شهر شادگان تشییع شد.

در این برنامه پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی از میدان امام خمینی(ره) شادگان به سمت میدان آیت الله قمی تشییع شد و مردم خوزستان در فراق این فرمانده شهید اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

جمعی از مسئولان استانی از جمله سردار محمود معین پور جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین شرکت کردند.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سعید حاجیان فرماندار شادگان و ثبوتی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین در شادگان حضور یافتند.

همچنین جمعی از روحانیون، شیوخ و سران عشایر و سایر اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شادگان نیز در این برنامه حضور یافتند و یاد و خاطره شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین را گرامی داشتند و از این شهید تجلیل کردند.

جمعی از مردم اهواز از جمله اعضای هیئت رهروان شهدای استان خوزستان نیز با سفر به شادگان در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین شرکت کردند.

پیش از این نیز پیکر پاک و مطهر شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین با حضور گسترده مردم استان خوزستان در شهر شهیدپرور دارخوین تشییع شد.

در این برنامه مردم قدرشناس دارخوین به ویژه جوانان این شهر حماسه ساز در یک مراسم باشکوه از فرمانده شهید بسیج شهر خود تجلیل کردند.

جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و مردم شهیدپرور شادگان نیز در آئین تشییع پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده شهید بسیج دارخوین حضور داشتند.

شیوخ و سران عشایر عرب استان خوزستان در کنار اقشار مختلف مردم ولایتمدار نیز با حضور در آئین تشییع پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی یاد این شهید را گرامی داشتند.

نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان سپاه پاسداران و جمعی از پرسنل ناجا نیز با حضور در آئین تشییع پیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی در شهر دارخوین به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
سردار شهید ناصر بهبهانی نیا، شهید عبدالامام خیاط، شهید عادل حمادی، شهید کاظم صالحی، شهیده هاشمیه صالحی، شهید عبدالزهرا بازوله، شهیده فضیله صالحی، شهیده رضیه علی‌پور، شهید حبیب بهبهانی، شهیده شرهان صالحی، شهیده لیلا حزبائی، سرباز شهید سلیم شاوردی، شهید محمدعلی کاظمی و شهید عبدالحسین مجدمی از جمله شهدای شهرستان شادگان هستند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.