کد خبر : 40375
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 10:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیکر شهید مدافع امنیت در آبادان تشییع شد + تصاویر بسته هستند
-

اخبار فرمانداری آبادان

اخبار فرمانداری های خوزستان

پیکر شهید مدافع امنیت در آبادان تشییع شد + تصاویر

پیکر شهید مدافع امنیت در آبادان تشییع شد + تصاویر
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی بر روی دستان مردم شهید پرور آبادان در محل فرماندهی انتظامی فراجا تشییع و سپس به سمت زادگاهش شهرستان کوهدشت واقع در استان لرستان بدرقه گردید.

پیکر شهید مدافع امنیت تشییع شد

شبکه خبری خوزستان / عصر دیروز پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ایوب رومیانی بر روی دستان مردم شهید پرور آبادان در محل فرماندهی انتظامی فراجا تشییع شد و سپس به سمت زادگاهش شهرستان کوهدشت واقع در استان لرستان بدرقه گردید.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان بامداد روز شنبه بیستم آبان سال ۱۴۰۲ ماموران گشت کلانتری ۱۳ آبادان حین گشت زنی یک‌دستگاه نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد، حین عملیات تعقیب و گریز راننده خودروی نیسان بدون توجه به اخطارهای پلیس ضربه‌ای به خودروی ماموران وارد و آن را از جاده منحرف کرد.

در این حادثه ستواندوم ایوب رومیانی و یک نفر سرباز وظیفه مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند که به دلیل شدت جراحات وارده ستواندوم ایوب رومیانی در بیمارستان به‌شهادت رسید.

شایان ذکر است در این مراسم فرماندار. ویژه آبادان، اعضای شورای تامین ،مسئولین استانی و شهری،سران عشایر و طوایف ،پرسنل فراجاو اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

تصاویر: بهروز خورسندی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.