کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 11:34
-

پیشگیری حلقه مفقوده در فرهنگ مدیریتی استان خوزستان است

پیشگیری حلقه مفقوده در فرهنگ مدیریتی استان خوزستان است

پیشگیری حلقه مفقوده در فرهنگ مدیریتی استان خوزستان است مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: فرهنگ مدیریتی ما در کل کشور مخصوصاً در خوزستان به‌هیچ‌عنوان با پیشگیری همخوانی ندارد و همیشه بعد از وقوع حادثه دست‌به‌کار می‌شویم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، کیامرث حاجی‌زاده امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان

پیشگیری حلقه مفقوده در فرهنگ مدیریتی استان خوزستان است

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: فرهنگ مدیریتی ما در کل کشور مخصوصاً در خوزستان به‌هیچ‌عنوان با پیشگیری همخوانی ندارد و همیشه بعد از وقوع حادثه دست‌به‌کار می‌شویم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، کیامرث حاجی‌زاده امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان بابیان این‌که مشکل عمده در استان خوزستان عدم وجود کانال دفع آب‌های سطحی در شهرستان‌های استان است، اظهار داشت: بارها اعلام شد که دستگاه‌ها قبل از وقوع حادثه تجهیزات خود را بسیج کنند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل اهواز دفع آب‌های سطحی و فاضلاب است که شهرداری باید بودجه خود را در این زمینه بیشتر اختصاص دهد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: فرهنگ مدیریتی ما در کل کشور مخصوصاً در خوزستان به‌هیچ‌ عنوان با پیشگیری همخوانی ندارد و همیشه بعد از وقوع حادثه دست‌ به‌کار می‌شویم.

شهرک آقاجاری بحرانی‌ترین نقطه در شهرستان اهواز است

عسکر مولائی کتکی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اهواز نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر بحرانی‌ترین نقطه شهرستان اهواز شهرک آغاجری است که از حالت قرمز عبور کرده و اگر بارندگی ادامه داشته باشد وضعیت بدتر خواهد شد.

وی افزود: اکثر مناطق دیگر در شهرستان اهواز دچار آب‌گرفتگی نسبتاً شدید هستند و وضعیت مناسبی ندارند همچنین برخی از ادارات نیز دچار آب‌گرفتگی هستند.
شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه نیز بیان کرد: مشکل نبود شبکه فاضلاب شهری نیز در شهرستان حمیدیه وجود دارد اما وجود کانال‌های متعدد در این شهرستان به تخلیه بخشی از آب‌های سطحی کمک کرد.

وی ادامه داد: با این‌حال نیاز به دستگاه مکنده داریم، ۲ دستگاه برای شهرستان حمیدیه مصوب شد اما متأسفانه امروز ظهر رسید.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون اظهار داشت: سطح سفره‌های آب زیرزمینی بال اآمده و به برخی منازل نفوذ کرده است.

وی افزود: شرکت‌هایی که در شهرستان کارون مشغول کمک‌رسانی هستند هم‌زمان به اهواز نیز کمک می‌کنند اما به دلیل حجم زیاد آب و وضعیت بحرانی شهرستان کارون نیاز است که یک شرکت فقط معین این شهرستان باشد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.