کد خبر : 53960
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 9:44
-

اخبار خوزستان

مقاومت

پیام وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموز فداکار خوزستانی

پیام وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموز فداکار خوزستانی
امیر محمد عزیزم؛ تو امروز بار دیگر به همه ما نشان دادی برای مرد بودن نیاز نیست سن و سال بالایی داشت. قهرمانی تو افسانه نیست، برای زنده ماندن یاد و نام تو هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

شبکه خبری خوزستان / «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش امروز با صدور پیامی درگذشت دانش‌آموز فداکار شهرستان امیدیه خوزستان را تسلیت گفت و تاکید کرد که برای زنده ماندن یاد و نام او هر کاری که لازم باشد، انجام خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در پیام خود که در فضای مجازی ویراستی منتشر شد، خطاب به این دانش آموز نوشت: «امیر محمد عزیزم؛ تو امروز بار دیگر به همه ما نشان دادی برای مرد بودن نیاز نیست سن و سال بالایی داشت. قهرمانی تو افسانه نیست، برای زنده ماندن یاد و نام تو هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.
«امیرمحمد انصاری»، دانش‌آموز و نوجوان ۱۶ ساله ساکن شهرستان امیدیه استان خوزستان در حادثه آتش‌سوزی منزل محل سکونت‌شان، برای نجات جان ۲ خواهر و مادر خود در دل آتش دچار سوختگی شدید شد که برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شد و به دلیل شدت سوختگی جان خود را بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان از دست داد.
دانش آموزی دیگر به نام «علی لندی» نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای نیز ۱۸ شهریور سال ۱۴۰۰ پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده دل به آتش زد و آن ها را نجات داد اما متاسفانه جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.