کد خبر : 17038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 5:49
-

پیام تسلیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پی درگذشت حاجیه” مجیده نگراوی”

پیام تسلیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پی درگذشت حاجیه” مجیده نگراوی”

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ازخبرگزاری پلیس- سردار حیدر عباس زاده، در پیامی درگذشت مرحومه ” حاجیه مجیده نگراوی” شیرزن سرافراز و نماد غیرت دوران دفاع مقدس وحماسه ۲۶ آبان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: انا الله و انا الیه راجعون بی‌شک مجاهدت‌های بزرگ آن بانوی فداکار درایام دفاع

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ازخبرگزاری پلیس- سردار حیدر عباس زاده، در پیامی درگذشت مرحومه ” حاجیه مجیده نگراوی” شیرزن سرافراز و نماد غیرت دوران دفاع مقدس وحماسه ۲۶ آبان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا الله و انا الیه راجعون

بی‌شک مجاهدت‌های بزرگ آن بانوی فداکار درایام دفاع مقدس و بویژه در عملیات شکست حصر سوسنگرد و پشتیبانی از رزمندگان جبهه حق برگ‌زرینی از عزت ووفاداری زن مسلمان درتاریخ دفاع مقدس از خود بجای گذاشت .او با تمسک به فرهنگ و تعالیم فاطمی نماد استقامت، و بندگی خالصانه برای بانوان این سرزمین گردیده که برای همیشه ماندگار و روشنی بخش راه مادران ایران اسلامی در پاسداری از قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت عصمت (علیهم السلام) خواهد بود.

لذا اینجانب با تسلیم به اراده خداوند متعال عروج سبکبال این رزمنده دوران دفاع مقدس را به پیشگاه حضرت بقیه الله (عج) وبی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا و، همه شیر زنان خطه این دیار وخانواده محترم او تسلیت گفته واز خداوند متعال غفران ورحمت واسعه برای ان سفر کرده مسئلت دارم .

سردار حیدر عباس زاده

فرمانده انتظامی استان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.