کد خبر : 23138
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 18:56
-

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت آغاز هفته بسیج وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفتند. پیام تبریک وحید زمانی حموله به مناسبت آغاز هفته بسیج به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم “بسیج لشکر مخلص خداست” این جمله ماندگار

پیام تبریک وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت آغاز هفته بسیج

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفتند.

پیام تبریک وحید زمانی حموله به مناسبت آغاز هفته بسیج به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“بسیج لشکر مخلص خداست”

این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل بویژه بسیجیان شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با همان تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و در سایه تعامل و هم افزایی در جهت رشد و آبادانی شهرستان مسجدسلیمان تلاش مضاعفی داشته باشیم و فصل ماندگار دیگری از همان روحیه و گذشت و شکیبابی و یکپارچگی دوران دفاع مقدس برای سرافرازی ایران اسلامی را احیا نماییم.

وحید زمانی حموله رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.