کد خبر : 43087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 6:18
-

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز دانشجو

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز دانشجو

استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان متن این پیام به شرح ذیل است: بسم ‌الله الرحمن الرحیم شانزدهم آذر یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان این سرزمین و شهادت تعدادی از دانشجویان عزیز در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار

استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر یادآور حرکت ماندگار استکبارستیزانه دانشجویان این سرزمین و شهادت تعدادی از دانشجویان عزیز در راه ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است. روز دانشجو در واقع پاسداشت تمامی ارزش‌های اصیل روشن‌فکرانه‌ دینی و اعتقادی است که می‌تواند در شکل و تحقق تمدن بزرگ اسلامی نقش بی‌بدیل و تاثیرگذاری داشته باشد.

در مکتب اسلام، همان قدر که عمل کردن به علم اهمیت دارد، عمل بدون علم نیز نکوهش شده است. علمِ معرفت‌آور و بینش‌زا به عمل فرد ارزش می‌دهد.

نقش دانشجویان در دفاع مقدس نقشی استراتژیک و اثرگذار بوده است، دانشجویان با رویکردهای علمی و دانش بنیان زمینه تقویت جنبش دانشجویی و انقلابی، الگوهای جهادی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، کم کردن فشارهای اقتصادی، خنثی‌سازی تحریم‌ها همواره با خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی دفاع نموده و از فضای علمی، پویا و مولد دانشگاه‌ها حداکثر استفاده را برای رفع نیازهای جامعه با اتکا بر منابع بومی کشور داشته است.

دانشجویان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “بصیرت و دشمن شناسی” در سنگر علم و دانش، برای فتح قله‌های رفیع پیشرفت تلاشی مضاعف از خود نشان داده و دانشگاه را به عرصه خردورزی، تفکر برای رفع مشکلات و موانع فراروی جامعه مبدل سازند و دشمنان را چون گذشته ناامید کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن حماسه ۱۶ آذر روز دانشجو را به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان عزیز استان خوزستان تبریک وتهنیت عرض نموده. و توفیق، عزت، سربلندی و سلامتی روزافزونتان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.