کد خبر : 37259
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 8:16
-

پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های امدادی آشنا شدند

پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های امدادی آشنا شدند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان با مهارت‌های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان مجتبی طحان روز دوشنبه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهر تاکنون بیش از ۴۰ مربی از هلال احمر خوزستان با حضور در خانه‌های هلال سطح استان هزار و ۹۵۰ نفر را با آموزش‌های احیای قلبی و ریوی آشنا کردند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: مربیان هلال احمر خوزستان ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری ، با حضور در ۱۰۲ مدرسه به سه هزار و ۵۵۰ دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش دادند.

طحان در ادامه  با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار خوزستان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در اجرای مانورهای امدادی ۴۲ خانه هلال، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: با همکاری ۵۲ مربی در سطح خوزستان، فراگیران دوره‌های آموزشی با آموخته های امدادی آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.