کد خبر : 18872
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 4:22
-

پروژه ۲۵۰ واحدی منازل مسکونی ارتش در استان خوزستان افتتاح می‌شود

پروژه ۲۵۰ واحدی منازل مسکونی ارتش در استان خوزستان افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با اشاره به افتتاح سایت اداری و سالن همایش قرارگاه جنوب گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه کادر ارتش در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، در جلسه مشترک ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با اشاره به افتتاح سایت اداری و سالن همایش قرارگاه جنوب گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه کادر ارتش در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، در جلسه مشترک ارتش و سپاه پیرامون هفته دفاع مقدس اظهارداشت: وحدت میان نیروهای سپاه و ارتش یکی از مسایل اساسی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های بسیار خوبی میان ارتش و سپاه در استان خوزستان وجود دارد، افزود: دفاع مقدس همانطور که رهبرانقلاب بیان داشت یک گنج پایان ناپذیر است؛ از این رو نیروهای نظامی وظیفه دارند مطالب و مسائل مرتبط با آن را آنگونه که هست، سینه به سینه منتقل کنند.

امیر بیدادی گفت: ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی صورت گرفته در دوران دفاع مقدس، می‌تواند کشور و جوانان این مرز و بوم را سال‌ها بیمه کند.

وی در رابطه با برنامه های مرتبط با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در این هفته منازل ساختمانی ارتش در اهواز، شوشتر و دشت آزادگان افتتاح می‌شود؛ ساخت نزدیک به هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را از یک و نیم سال گذشته آغاز کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: در خردادماه امسال ۳۵۰ واحد مسکونی در دزفول، شوشتر و دوکوهه افتتاح شدند و ۲۵۰ واحد مسکونی دیگر در هفته دفاع مقدس افتتاح می شوند.

وی اظهارداشت: سایت اداری و سالن همایش در قرارگاه منطقه جنوب غرب به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر ساخته شده که در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.