کد خبر : 26602
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 11:45
-

پذیرش بیماران توسط پزشک کرونایی در مسجدسلیمان

پذیرش بیماران توسط پزشک کرونایی در مسجدسلیمان

شبکه خبری خوزستان// حالی این روزها کرونا به شکل نگران کننده ای در میان شهروندان شیوع پیدا نموده شواهد از پذیرش بیمارستان توسط پزشک مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان حکایت می کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان،برخی منابع آگاه در مسجدسلیمان خبر می دهند که بکی از پزشکان درمانگاه کلینیک بیمارستان ۲۲ بهمن علیرغم ابتلا

شبکه خبری خوزستان// حالی این روزها کرونا به شکل نگران کننده ای در میان شهروندان شیوع پیدا نموده شواهد از پذیرش بیمارستان توسط پزشک مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان حکایت می کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان،برخی منابع آگاه در مسجدسلیمان خبر می دهند که بکی از پزشکان درمانگاه کلینیک بیمارستان ۲۲ بهمن علیرغم ابتلا به بیماری کرونا همچنان در حال پذیرش بیمار می باشد این پزشک چند روزی است تست ابتلا به کرونای وی مثبت اعلام شده و می بایست در قرنطینه بسر ببرد. با این حال همچنان در حال پذیرش بیماران می باشد.

گفته می شود این‌پزشک در بیمارستان شفاءتامین اجتماعی مسجدسلیمان مشغول به ویزیت و طبابت بوده که در مورخ ۲۸ اسفنده به ایشان اعلام شده است بدلیل مثبت بودن تست کرونا از ادامه کار تا منفی شدن نتیجه تست شما از حضور در بیمارستان خودداری نمایید که از ۲۸ اسفندتاکنون پزشک مذکور در بیمارستان شفا حضورپیدا نکرده اما در بیمارستان کلگه طبق دفتر حضور غیاب و سیستم hisبه طبابت و ویزیت بیماران مشغول بکار میباشد.
شهرستان مسجدسلیمان از جمله مناطق بحرانی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا بشمار می رود و فوت ۵ نفر و بستری شدن ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان موجب شده تا تدابیر سختگیرانه ای در خصوص تردد و فعالیت اصناف اعمال شود.
با این حال نظارت مجموعه شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان بر فعالیت پزشکان و مراکز درمانی تحت مدیریت خود می تواند در کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از آن موثر باشد.

شبکه خبری خوزستان آمادگی خود را جهت ارائه توضیحات کامل روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در این خصوص اعلام می دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.