کد خبر : 38773
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 1:23
-

واگویه های خوزستان

ویژه و مهم | واگویه های مالکین و صاحبان املاک زراعی منطقه چم آسیاب (سیف اباد) شهرستان مسجدسلیمان

ویژه و مهم | واگویه های مالکین و صاحبان املاک زراعی منطقه چم آسیاب (سیف اباد) شهرستان مسجدسلیمان
چرا برای احقاق حق مردم گامی برنمیدارند؟ صدای درد و رنج و فقر و دست های پینه بسته و بیدادی که بر صاحبان اصلی این املاک تحمیل میشود را چه کسی باید پاسخگو باشد؟

با سلام و احترام، اعتراًض عمومی و گسترده مالکین و صاحبان املاک زراعی ۱۰۰ ساله منطقه چم آسیاب(سیف اباد) مسجد سلیمان شامل روستا های دروازه، چشمه زالو ، تنگمو سادات ، سیف آباد منطقه چم آسیاب سادات ، بی بی بتولی، داراب آباد، باغ چشمه علی، اطراف دانشگاه آزاد، فنی و حرفه ای و حسن آباد و مراد آباد منطقه چم آسیاب در خصوص چرائی سلب مالکیت این افراد در خصوص زمینهای کشاورزی که اکثرا به کشت گندم اختصاص دارند و اکثرا و یا به اتفاق همگی دارای سند ثبتی و قانونی هستند چرا و با چه مجوزی منابع ملی اعلام شده؟

 

چرا مسئولین این شهر و استان قدمی در این راه برای احقاق حقوق مالکین اصلی این مناطق برنمیدارند؟ نقش نماینده محترم این شهرستان در حریان این امور است چیست؟ چرا برای احقاق حق مردم گامی برنمیدارند؟ صدای درد و رنج و فقر و دست های پینه بسته و بیدادی که بر صاحبان اصلی این املاک تحمیل میشود را چه کسی باید پاسخگو باشد؟

 

اهالی این متاطق و مالکین محترم و مظلوم استدعا دارند در این زمینه فکری کرده و تمهیدی اندیشیده شود تا از ایجاد نارضایتی در این منطقه جلوگیری شود خصوصا مسئولان استان خوزستان در جهت رفع این بیداد که جمع کثیری از آن به ستوه امده اند.

 

متاسفانه مسئولان بجای حمایت از فقرا و محرومین و خدمت به کشاورزان حقوق آنها را ضایع و با زیر پا گذاشتن مراحل قانونی دولتی بدون اطلاع قبلی اقدام به این کار کردند در مقابل عموم مردم محروم قرار گرفته و حقوق قانونی ایشان تضییع شده و بدون اطلاع قبلی به کشاورزان و زارعین و مالکین منطقه وعدم احضاریه ، اخطاریه ، ابلاغیه به کشاورزان تمام دارایی های آنها یعنی زمین های زراعی را منابع ملی اعلام کرده و در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته از مسئولان محترم استدعا داریم در این ززمینه یاریگر مظلومان این منطقه باشند تا به حق قانونیشان برسند.

 

با تشکر از زحمات دلسوزان این مرز وبوم
از طرف اهالی محترم این منطقه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.