کد خبر : 23426
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:46
-

ویژه و مهم | حذف یک مدیر کارآمد و انقلابی در مسجدسلیمان / شایسته سالاری کجایی؟ دقیقن کجایی؟

ویژه و مهم | حذف یک مدیر کارآمد و انقلابی در مسجدسلیمان / شایسته سالاری کجایی؟ دقیقن کجایی؟

اگر مدیران از بدنه کارشناسی دستگاهها انتخاب شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. حذف و فشار بر یک مسول توانمند همچون علی جعفری ظلم بزرگی به مردم این شهر هست مردی که تمام مستصعفین این شهر شناخت کافی از او دارند.و

واگویه های خوزستان | حذف یک مدیر کارآمد و انقلابی در مسجدسلیمان

به نام الله

حذف یک مدیر کارآمد و انقلابی


اخیرا زمزمه هایی به گوش رسیده که یکی از مدیران توانمند و انقلابی و مردم دار یکی از ادارات مسجدسلیمان آقای مهندس علی جعفری لاغرکی ناجوانمردانه حذف وبه مرخصی اجباری فرستاده شده؟

هوشیار باشیم که اساس کار دشمن فتنه انگیزی است و اساس کار ما باید بصیرت افزایی و روشنگری باشد که غفلت و خواب آلودگی خسارات سنگینی را برجای خواهد گذاشت و برای عبور از این غفلت و پیچ خطرناک توجه به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین علاج و نسخه شفابخش برای کلیه مسئولان و آحاد جامعه است، آنجا که می فرماید کار این کشور به سامان نمی رسد جز با کار جهادی با نیروهای انقلابی بارها در ادارات دولتی و غیردولتی شنیده می‌شود که افراد به این دلیل که کارایی بالایی ندارند که احساس می‌کنند، اگر در حد اعلا کار کنند، ناکارآمدی دیگران مشخص می‌شود و این افراد ناکارآمد به هر ترتیب، فرد کارآمد را حذف می‌کنند تا ناکارآمدی‌ آنان به چشم نیاید و این دور تسلسل همچنان ادامه پیدا می‌کند.

یکی از مشکلات اصلی کشور این است که به محض ورود یک مدیر ارشد به سیستم همگی منتظر تغییر و تحولات در سیستم اداری هستند و بیشتر مدیران برمبنای ارتباط سیاسی و یا خدماتی به شخص مذکور انتخاب میشوند . متاسفانه بیشتر این افراد چون با روابط وارد شده و از ضابطه استفاده نمی کنند در هنگام ورود به دلیل عدم تخصص و بعضا کارایی لازم برای انجام کار ، سیسیتم را دچار چالش میکنند . اصطلاحی در علم روانشناسی وجود دارد به نام کوتوله ، کوتوله ها افرادی هستند به دلیل ضعف در کارشان سعی میکنند افراد ضعیف تر از خود را در اطراف خود جمع کنند تا در محافل دیده بشوند و افراد توانمند به دلیل نهان ماندن ضعف مدیریت و تخصص مدیران از دور کاری به بدترین وجه حذف میشوند . این باعث میشود تا کارشناسان با تجربه در زمان حضور این افراد در سیستم ( که متاسفانه کم هم نیستند ) تجربیات ، تخصص و توانمندی خود را مخفی نمایند . چون معتقد هستند مدیر آمده تا چند صباحی را در این پست باشد و به هر طریقی از مزایای این پست استفاده کند . حال چه بلایی بر سر سیستم و نظام می آید برای خیلی از این مدعیان مهم نیست .

اگر مدیران از بدنه کارشناسی دستگاهها انتخاب شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. حذف و فشار بر یک مسول توانمند همچون علی جعفری ظلم بزرگی به مردم این شهر هست مردی که تمام مستصعفین این شهر شناخت کافی از او دارند. متاسفانه بعضی از کارمندان باید در مقابل خواسته‌های پشت سرهم و غیرمنطقی و نامعقول مدیر خود مقابله کنند. و وقتی که درمقابل ظلم وخواسته های غیر منطقی کوتاه نمی آیند ، آن زمان وقت تغییر فرا رسیده است و متاسفانه مدیر دست به حذف میزند .

امیدواریم که این مدیر محترم در نظر خود تجدید نظر نماید و بیشتر از این با دلسوزان مردم رفتار نامناسب نداشته باشند .

رونوشت:
دفتر امام جمعه محترم ودلسوز
دفتر نماینده محترم ودلسوز
فرماندار محترم ودلسوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.