کد خبر : 25727
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 18:06
-

ویژه و مهم | برکناری با رای مخفی / پیشرفت برخی شوراییان در همنشینی با مهره سوخته و تبدیل شدن به لاستیک فرسوده

ویژه و مهم | برکناری با رای مخفی / پیشرفت برخی شوراییان در همنشینی با مهره سوخته و تبدیل شدن به لاستیک فرسوده

نوید احمدپور – در حالیکه اراده قطعی برای برکناری شهرداری شهرشان وجود داشت و خبر برکناری برای استیضاح و یا برکناری شهردار در تمام گروه های واتساپی و … پخش شده بود. اتفاق جالبی در جلسه شورای شهر افتاد که به شرح زیر است: طبق قانون رای به برکناری شهردار میتواند رای مخفی باشد اما

نوید احمدپور – در حالیکه اراده قطعی برای برکناری شهرداری شهرشان وجود داشت و خبر برکناری برای استیضاح و یا برکناری شهردار در تمام گروه های واتساپی و … پخش شده بود.

اتفاق جالبی در جلسه شورای شهر افتاد که به شرح زیر است:
طبق قانون رای به برکناری شهردار میتواند رای مخفی باشد اما چرا همچنان علی رغم وجود اراده ای قطعی ، البته در ظاهر ، همچنان اصرار به رای دادن بصورت مخفی داشتند .

همنشینی برخی شوراییان با مهره سوخته شورا آنها را برای همیشه به یک لاستیک فرسوده نمود، لاستیکی که نه قابل بازیافت است و نه قابل استفاده مجدد و قابل تعمیر و ترمیم. و خوشا به حال آنانکه به وی نزدیک نشدند.

بگذریم…..

به واکاوی یک توطئه بپردازیم

شاید بتوان جریان پخش شدن فایل صوتی صحبت های شهردار را یک سناریو چندسر برد برای اجرا کنندگان آنها دانست :

برد اول : برد مهره سوخته و بدون دستاورد شورا که در هسته مرکزی این سناریو قرار داشت و نیز به آرزوی دیرینه و دست نیافتنی خود که همان برکناری شهردار بود.

برد دوم : گروه خارجی و هدایت کننده ، که طراح اصلی این جریانات سریع و پشت سرهم بوده اند و در حقیقت برای چندمین بار از رسیدن به کرسی شهرداری ناکام ماندند.

برد سوم: گروهی که برخواسته از جریانی خاص در شورا بوده اند و تاکنون هیچ دستاوردی نداشته و همیشه نیز در حال زدن ساز مخالف بوده اند.

برد چهارم: اعضایی که به خیال خود آمده بودند تا سهمی بیشتر از آنچه تاکنون داشته بودند را بدست آورند که طمع کار دستشان داد.

برد پنجم : نمایندگان مجلسی که از قبل و بصورت زیرپوستی به دنبال برکناری بودند و رو نمی کردند، هرچند با تجربه بسیار زیاد کلان تر آنها در مسائل کشوری عجیب بود که وارد این بازی شوند و رودست هم بخورند، اما بالاخره هر انسانی به اندازه بزرگی اش بازی میکند.

برد ششم: افرادی که قصد بیرون کشاندن هزینه های انتخاباتی و یکدست کردن شورای آینده را داشتند.

برد هفتم: نفوذی هایی که به عناوین مختلف و فشارهای درون و برون سازمانی به شهرداری آمده تا بتوانند این بار جولانگاه مناسبی برای جولان دادن برای چند سالی بیابند ….

برد هشتم : حلقه نامدار و اما ناکام استان و پر از کلیدهای ساییده شده که دیگر هیچ قبلی را باز نخواهند کرد ، خود را آماده نقل مکانی بزرگ کرده است و چه مکانی بهتر از شورای شهر و شهرداری.

اگر جریان شناس باشید میدانید همه این گروه های با منافع مشترک و متضاد جمع شده بودند تا بتوانند شهردار شهر را مغلوب و مغضوب نشان داده و برکنار و جانشین برای وی تعیین کنند.

اما
غافل از اینکه
اگر مجموعه شهرداری و شورا را به مشابه یک ماشین با ۱۳ چرخ در نظر بگیریم و شورا چرخ های این ماشین باشد و جریانهای خارجی هم ماشینهای عبوری میبینیم که یک لاستیک ترکیده باعث ترکیدن ۴ لاستیک دیگر شد و در عین حال شهردار با چه مهارتی توانست از برخورد سایر خودروها به خودرو شهرداری جلوگیری نماید.

درایت شهردار در کنترل ماشین شهرداری و نیز به سلامت نگه داشتن مسافران آن ستودنی است.

در پایان نیز به سلطان سایه ها در شهرداری و هماهنگی یا سلطان مهره های سوخته اشاره نمود هرچند باز هم کاری از پیش نرفت که نرفت.

اما حرف آخر با لاستیک های فرسوده شورای شهر

شاید روزی بتوانید شهردار را برای رسیدن به اهدافتان برکنارکنید
من نیز همان موقع یه شما تبریک خواهم گفت : اما در خواب خوش و دیدن پنبه دانه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.