کد خبر : 29483
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 15:38
-

ویژه

ویژه | درخواست خبرنگار هندیجانی از شهروندان این شهرستان

ویژه | درخواست خبرنگار هندیجانی از شهروندان این شهرستان
باهم برویم بیمارستان و از نزدیک مشاهده کنید که کرونا چگونه می تازد و چکار میکند اگر شما در بازار و معایر دچار این بیماری شوید و خودندانسته به منزل میروید و خانواده را با این بیماری درگیر میکنید و این بیماری بسیار خطرناک است و شاید خانواده شما را روانه قبرستان کنند.

 

ویژه | درخواست خبرنگار هندیجانی از شهروندان این شهرستان

 

شهروندان با مدیر شبکه بهداشت و درمان پزشکان و پرستاران بیمارستان شهدای را درموقعیت کرونایی یاری دهید.

 

به گزارش خبرنگارما ازهندیجان تعدادی ازخبرنگاران واصحاب رسانه هندیجان ضمن احساس موقعیت سخت کرونایی درسطح کشوراستان خوزستان وشهرستان هندیجان ازشهروندان بویژه جوانان ونوجوانان میخواهیم بارعایت فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی وزدن ماسک به یاری پزشکان وپرستان ومدیرشبکه بهداشت درمان همیارباشیم.

ناصرحکیمی ازخبرنگاران و روزنامه نگاران با بیش ازده سال سابقه درحرفه خبرنگاری گفت: طبق گزارش ورقم بالا مرگ میر درسطح کشور واستان خوزستان شاهداین هستیم بی توجهی وبی خیالی تعدادزیادی ازهموطنان رادربرگرفته که دجاربیماری شدید کرونا میشوند که جای تاسف دارد.

وی افزود: جمعیت شهرستان هندیجان بالغ بربیش از ۴۳هزارنفراست متاسفانه درسطح شهرستان هندیجان شاهداین هستیم که تعدادی زیادی ازهمشهریان درخیابانها معابرعمومی و بازار که با بی توجهی درخصوص رعایت نکردن پروتکل ها بهداشتی بی خیال هستند.

حکیمی افزود: امروز دربازارتعدادی ازجوانان رامشاهده کردم که بدون ماسک سوار بر موتورسیکلت به سراغ این عزیزان رفتم به آنان گفتم چرا ماسک نمی زنید؟ آنان درجواب من گفتند کرونا کجاست این بیماری شایعه و دروغ است. بنده هم در جواب به آنان گفتم این بیماری پیرجوان مردیازن نمی شناسد باهم برویم بیمارستان و از نزدیک مشاهده کنید که کرونا چگونه می تازد و چکار میکند اگر شما در بازار و معایر دچار این بیماری شوید و خودندانسته به منزل میروید و خانواده را با این بیماری درگیر میکنید و این بیماری بسیار خطرناک است و شاید خانواده شما را روانه قبرستان کنند.

خبرنگارما در پایان اشاره به این داشت که کرونا در هندیجان همجنین می تازد وروزانه شاهد این هستیم که تعدادزیادی از شهروندان دچار بیماری شده و خود دانسته و یا نادانسته به پزشک مراجعه نمی کننند که این امرباعث مرگ میررادرسطح شهرستان افزایش میدهند پس ازشهروندان هندیجان بویژه جوانان و نوجوانان درخواست دارم که باهمکاری با مدیرشبکه بهداشت درمان پزشکان وپرسنل وپرستاران بیمارستان شهدا بشتابیم واین سنگربانان بهداشت درمان رایاری دهیم.

خبرنگارما درپایان گفت: درهندیجان متاسفانه زدن ماسک ۵۲درصد است. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.